اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تابستان گرم‌تر از معمول در اصفهان در سال جاری خبرداد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان افتتاح شد
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
مهرداد محمدی که دچار مصدومیت شده، باز هم در تمرینات گروهی استقلال شرکت نکرد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش دمای هوای اصفهان در تابستان امسال بی سابقه و پدیده نادر نیست و بازگشت النینو استان و کشور را درگیر تابستانی گرم‌تر از معمول کرده است.
چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.
سومین مدرسه فصلی ایرانداک با عنوان «مدرسه تابستانی هوش مصنوعی» با مشارکت نزدیک به ۷۰ دانش‌پذیر به‌صورت حضوری و مجازی در واحد آموزش برگزار شد.
بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون حضور کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبرهای خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
یک متخصص طب سنتی ایرانی به بیان توصیه‌هایی در مورد مصرف و خواص میوه‌های تابستانی پرداخت.
مهرداد محمدی اولین بازی خود با لباس استقلال را در یک بازی دوستانه مقابل تیم امید این باشگاه پشت سر گذاشت.
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
رئیس مرکز ملی اقلیم و سرپرست بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: تابستان سال جاری بر خلاف تابستان سال گذشته، سال چندان خوبی از نظر بارندگی نیست. به لحاظ دمایی نیز گرم‌تر از سال گذشته و حتی متوسط دمای بلندمدت خواهد بود و هم مقدار کلی دریافت بارش نسبت به سال گذشته و حتی نسبت به نرمال کمتر پیش‌بینی می‌شود.
سران باشگاه یوونتوس به فکر ایجاد تغییرات در اسکواد تیم و همچنین فروش معقول چند ستاره هستند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: نمی‌توان به صورت دقیق از همین حالا بتوان گفت دمای هوای تابستان امسال دقیقا چند درجه از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود، اما در این که تابستان سال جاری متوسط دمای هوای کشور حتما از شرایط نرمال گرم‌تر خواهد بود، هیچ شکی وجود ندارد.
مارسی برای یک تابستان شلوغ آماده می‌شود و رسانه‌های فرانسوی می‌گویند برای ورود خریدهای جدید 9 بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد.
گفته می‌شود که النصر در تور پیش فصل تابستانی، با اینتر روبرو خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال نسبت به سال گذشته تابستان گرم‌تری خواهیم داشت و این موضوع می‌تواند رشد نسبتاً سنگین مصرف برق را در پی داشته باشد.
احد وظیفه، درباره تاثیرات جریان دورپیوند «ال‌نینو» بر شرایط دمایی ایران در تابستان اظهار کرد: جریان «ال‌نینو» در فصل تابستان می‌تواند برای ایران تاثیرات دمایی بگذارد و تاثیری در بارندگی‌ها ندارد چراکه در فصل تابستان بارش باران یک امر طبیعی و معمول نیست و درصد عمده‌ای از بارندگی‌ها در فصل پاییز، زمستان و بهار به‌ویژه نیمه اول بهار رخ می‌دهد.
لیگ برتر انگلیس قصد دارد در تابستان پیش رو با شش باشگاه لیگ برتری در یک تورنمنت پیش‌فصل در آمریکا شرکت کند.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
یک پدیده‌ی عجیب و غریب در یخچال‌های طبیعی آمریکای شمالی در فصل تابستان قابل شناسایی است. در اواخر بعد از ظهر ماه‌های گرمتر تابستانی، تعداد زیادی کرم‌های یخ سیاه کوچک و مرموز از خانه‌ی یخ‌زده‌شان بیرون می‌آیند، اما هیچ‌کس واقعاً دلیل آن را نمی‌داند.
فصل در حال رسیدن به نیمه بوده و یوونتوس هنوز از خریدهای جدید خود بهره نبرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ