نیروهای آمریکایی با به راه انداختن کاروانی از کامیون ها بخش دیگری از نفت و گندم سوریه را غارت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
هری کین همراه کاروان تاتنهام به بارسلونا سفر نکرده و امشب در جام خوان گامپر برابر بارسا غایب خواهد بود.
به گفته مقامات دفاعی و قانونگذاران آمریکایی، در پی عبور یک کاروان بزرگ ناوهای جنگی روسیه و چین از نزدیکی ساحل آلاسکا، ناوشکن‌های آمریکایی به منطقه گسیل شدند.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل ۳۵ تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه‌های خود در شمال عراق کردند.
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.
کاروان پرسپوليس روز پنج شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد اما دلواپسی بزرگی بین برخی بازیکنان تیم شکل گرفته است.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
رئیس سازمان چای کشور: دو سال گذشته سعی شده برای ایجاد امید در بین چای کاران، قیمت برگ سبز چای با توجه به هزینه‌های تولید منطقی‌تر شود.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
کاروان ۶۰نفره فدراسیون والیبال؛ در صف ویزای شیطان بزرگ!
سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است شاگردانش در بازی فردا مقابل استقلال با انگیزه بالا برای نشان دادن توانایی های خود به میدان می‌روند.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
کریستیانو رونالدو با کاروان پرتغال به لیسبون برنگشت و در قطر ماند. برخی شایعات حکایت از خداحافظی او از فوتبال دارند که می تواند شوک بزرگ دیگری به فوتبال دنیا باشد.
مدیر HSE شرکت پتروشیمی خلیج فارس از احداث پروژه بزرگ آب شیرین کن صنعتی در جنوب کشور خبر داد و گفت: این مسئله در جلوگیری از برداشت آب از رودخانه کارون بسیار حائز اهمیت است.
سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با توجه به اینکه دومین سال حضور در لیگ یک را سپری می‌کند عملکرد فوق‌العاده ای داشته است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، مانور هوایی بالگرد این جمعیت و با رمز «یاحسین» آغاز شد.
رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت‌های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک دلایل مختلف از جمله هدفگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و عدم بزرگ نمایی چالش‌ها و عدم توجه به حاشیه‌ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزش ایران قلمداد کرد.
استان چهارمحال و بختیاری روزگاری ۱۱ درصد آب کشور را تامین می‌کرد و اکنون نیز سرچشمه دو رود بزرگ زاینده‌رود و کارون است، اما در مرکز این استان با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر اکنون شاهد قطعی‌های مکرر آب شرب هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ