آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، مانور هوایی بالگرد این جمعیت و با رمز «یاحسین» آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با استقرار مأموران پلیس پایتخت در معابر منتهی به مرقد مطهر حضرت امام، هیچگونه مشکل انتظامی و امنیتی گزارش نشد.
محمود احمدی‌نژاد بعد از اتفاقات سال گذشته، حضور رسانه‌ای نداشته است صبح امروز در مرقد امام و مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) حضور یافت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب به مناسبت سی و چهارمین سالگرد عروج آن عزیز سفر کرده، امام خمینی (ره) را از سرآمد تاریخ خواندند.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و امشب هم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) مراسمی برگزار خواهد شد.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز برای تجدید میثاق با امامی که نجات بخش زنان بود به مرقد مطهر آمدیم.
جمعی از خادمان فرهنگی حج با حضور در مرقد امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مرقد امام خمینی
کارکنان وزارت کشور با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
دقایقی پیش، رئیس و نمایندگان مجلس با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
حضور مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهیدان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه آغاز ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شدند.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
رئیس جمهور گفت: حضور اعضای دولت در روز اول هفته دولت به مرقد امام (ره) این پیام را دارد که دولت میثاق با امام را میثاق با همه خوبی‌ها و ارزش‌ها می‌داند.
مدیرعامل ساپکو، توسعه صنعتی اغلب کشورهای پیشرفته را مدیون تولید صنعتی دانست و اظهار کرد: تولید، ضامن ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشورهاست و بخش مهم تولید صنعتی به تحقیقات علمی وابسته است.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت؛ در شبکه‌های اجتماعی، عکسی دست به دست می‌چرخید که به مقایسه قبر یکی از شیوخ کشورهای عربی با قبر امام پرداخته بود. اگر شما هم آن دو تصویر را دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این چند سطر را بخوانید.
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ