وزیر خارجه فرانسه امروز ادعا کرد که ۲ شهروند فرانسوی دیگر هم در ایران در بازداشت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
وزیر خارجه فرانسه از برنامه این کشور برای کمک به اوکراین در بکارگیری جنگنده‌های اف -۱۶ گفت.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
وزیر خارجه آلمان قرار است در همین روزها به چین سفر کند.سفر وزیر خارجه آلمان به چین کمتر از دو هفته پس از سفر «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به پکن انجام می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه فرانسه با استفاده از حضور همزمان هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور در چین، شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه(۱۹ دی) ادر بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌های شنیعی که اخیرا شاهد آن بودیم را محکوم کنم.
وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت که کاردار ایران به علت آنچه وی نقش تهران در جنگ اوکراین خوانده، احضار شده است.
در پی اظهارات غیر قابل قبول وزیر امور خارجه فرانسه در مجلس ملی این کشور و تصویب قطعنامه مداخله جویانه مجلس فوق در قبال ایران سفیر این کشور در تهران احضار شد.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.
وزیر خارجه فرانسه ضمن تکرار ادعاها درباره کمک پهپادی ایران به روسیه گفت که کشورش به این بهانه در حال کار بر روی بسته تحریمی جدید علیه تهران است.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
در گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان و خانم کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه و مذاکرات لغو تحریم‌ها تبادل نظر بعمل آمد.
وزیر امور خارجه درباره گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی گفت: به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرده و گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده بکند، اقدام متقابل می‌کنیم.
وزیر امور خارجه فرانسه گفت: عصر امروز با وزیر امور خارجه ایران تماس گرفته و بار دیگر آزادی سریع ۵ هموطن را که در ایران هستند، درخواست خواهم کرد.
وزیرخارجه آمریکا با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود درباره ایران و گفتگو کرد.
وزیر خارجه فرانسه امروز در سخنانی به ترکیه در ارتباط با مواضع آنکارا در قبال یونان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ