تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو ،داخل کابین خلبان ، هواپیمای بوئینگ 787 را با یکدیگر مشاهده می نماییم .
در این ویدئو ، لانه موش داخل رادیاتور یک ماشین را با یکدیگر مشاهده می نماییم:
فرود تماشایی جنگنده F18 ارتش ایالات متحده بر روی ناو هواپیمابر را از نمای داخل کابین خلبان ببینید. منبع: خبرآنلاین
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
صحرای کالاهاری، منطقه‌ای به وسعت تقریبی ۹۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد، که حدودا بیشتر از چهار برابر مساحت بریتانیا است. صحرای کالاهاری، بزرگ ترین جریان شن و ماسه روان در دنیا را دارد، که به سمت غرب حرکت می‌کند تا به صحرای نامیب برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو
نمای بیرونی قطارهای تختخواب دار ژاپنی معمولی بنظر می‌رسد اما فضای داخلی آن‌ها مکانی آرام و دنج است. دهه 1960 شاهد پیشرفت چشمگیری در اقتصاد ژاپن ازجمله راه‌آهن بوده است.
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
ویدیویی از یک سنگر در جبهه های اوکراین منتشر شده است که در آن، شلختگی در مراقبت از تجهیزات نظامی واکنش‌ زیادی را در پی داشته است.
ویدیویی از فرودگاه متفاوت و نمایی زیبادر گرینلند که توسط خلبان ثبت شده است.
پیچند یا تورنادو پدیده‌ای است که در اکثر مناطق دنیا و بویژه در آمریکا و غرب آفریقا مشاهده می‌شود. فراوانی پیچند در فصل بهار بیش از سایر فصول است.
ماموران حیات وحش از نمایی دور یک پلنگ را در کوه پیدا کردند و تصویر آن را منتشر کردند.
ویدیویی جالب از لحظه فرود متفاوت هواپیما روی باند فرودگاه از زاویه پشت را ببینید.
یک ساختمان ۷ طبقه در کاهرامان ماراش ترکیه در پی زلزله مرگبار در این کشور فرو ریخت. در این ویدیو تصاویری جدید از نمای دوربین داخل کوچه از لحظه فرو ریختن این ساختمان را میبینید.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
زلزله در ترکیه بسیاری از ساختمان‌ها در قهرمان‌ ماراش، کیلیس، دیاربکر، آدانا، عثمانیه، غازیانتپ، مالاتیا و هاتای را تخریب کرده است. در این ویدئو، نمایی از شهر زلزله زده دیاربکر ترکیه را از پنجره هواپیما ببینید.
تصاویری از نمایی از درون کاکپیت جنگنده اف۱۸ در زمان برخاستن از روی ناو هواپیمابر را تماشا کنید. /خبرفوری
بزرگترین معدن الماس جهان در سال ۱۹۵۷ در منطقه «میرنی» یاکوتیا کشف شده است. این یک ذخایر الماس در سطح جهانی است که در سال ۱۹۵۷ کشف شد. در این مدت حدود ۳۵۰ میلیون مترمکعب سنگ صادر و الماس به ارزش ۱۷.۵ میلیارد دلار فروخته شد. بر اساس پیش بینی کارشناسان، پایان ناپذیری منطقه یاکوت به حدی است که توسعه این منبع حداقل تا ۳۵ سال ادامه خواهد داشت.
این ویدیوی عجیب که در ماسایی مارا ثبت شد، نمایی از ایمپالای شوکه شده با شیری را نشان می دهد که با یک شکارچی راه می رفت و فرار نمی کرد. حاضران معتقدند که شیر احتمالا گرسنه نبود و فقط سعی داشت با ایمپالای بدبخت بازی کند.
سنگ اُپال یک سیلیس آبدار است که میزان آب آن تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. این سنگ ممکن است بی‌رنگ باشد، اما در رنگ‌های سفید، آبی شیری، خاکستری، سرخ، زرد، سبز، قهوه‌ای و سیاه یافت می‌شود.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ