برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به دفاع از کریستیانو رونالدو در مورد انتقادات پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جالب است بدانید که پودر بچه کاربرد‌های زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
کیلیان امباپه صحبتهایی درباره شرایط پاری سن ژرمن مطرح کرد که به نظر می‌رسد نشان دهنده ناراحتی او از عملکرد باشگاه است.
حسین دهقان در پاسخ به سوالی دربارۀ علت کناره‌گیری‌اش از انتخابات گفت: هیچ ربطی به شما ندارد!
سیمونه اینزاگی هیچ هراسی از رویارویی برابر میلان ندارد و گفت که برنامه تاکتیکی تیمش ربطی به رسیدن یا نرسیده رافائل لیائو به بازی فردا ندارد.
هادیانفر با بیان اینکه جریمه ۶۰ هزار تومانی الان دیگر معنایی ندارد و به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی و اصلاح قوانین که مدنظر پلیس است قطعاً برای پیشگیری از برخی از تخلفات است و ربطی به درآمدزایی دولت و یا بخش‌های دیگر ندارد.
سردار فدوی ابراز داشت: معماری موضوعی بسیار مهم است و ما می‌بینیم که برخی از معماری‌هایی که برای بیش از هزار سال قبل است هنوز کارکرد خودشان را به عنوان مسجد و یا مدرسه دارند. اما امروز می‌بینیم که حوزه‌های علمیه ما نوع معماری‌هایی دارند که اصلا هیچ ربط و نسبتی به کارکرد حوزه علمیه ندارد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
حضرت علی (ع) از پیامبر خاتم (ص) نقل می‌فرماید: «هیچ مؤمنی نیست که ماه رمضان را به حساب خدا، روزه بگیرد، مگر آنکه خدای تبارک و تعالی، هفت خصلت را برای او لازم گرداند، هر چه حرام در پیکرش باشد، محو و ذوب گرداند. به رحمت خدای عزوجل نزدیک می‌شود. (با روزه خویش) خطای پدرش حضرت آدم را می‌پوشاند. خداوند لحظات جان دادن را برای او آسان کند. از گرسنگی و تشنگی روز قیامت در امان است...»
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند مسئولیتی داشته باشد و بگوید مشکلات به من ربطی ندارد. خیر؛ این‌طور نیست. مردم از غیر این مسئولان توقع خدمت ندارند.
عبدی نوشت: روشن است که اهداف قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری محقق نشده است، زیرا هیچ ربطی به واقعیت فرزندآوری نداشته است و در ادامه نیز وضعیت بدتر خواهد شد. تنها راه بهبود وضع اقتصادی و ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای تشکیل خانواده مطابق معیار‌های جوانان است.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که راهبرد‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که هیچ ربطی به ورزش ندارند. اصطلاحا مغز شما باید به دهان شما برسد و سیگنال سیر شدن تان را بفرستد و این کار زمانی که با سرعت در حال خوردن غذا هستید سخت‌تر می‌شود.
هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی، شایعات مربوط به دخالتش در کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی این کشور را رد کرد.
این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید جذب کودی خاکپو تاثیری روی آینده روبرت فیرمینو ندارد.
باشگاه رخش خودرو آذربایجان به طور مستقل فعالیتش را آغاز کرده و هیچ ارتباط ساختاری و مدیریتی با باشگاه تراکتور ندارد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اتهامات مبنی بر ادعای استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که این ادعا هیچ ربطی به همکاری برای احیای برجام ندارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، تأکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد.
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روز‌ها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما ندارد و نه از طرف ما بوده و نه خودم و نه خانواده‌ام به این کار‌ها راضی نیستیم.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی به هیچ وجه با طرح صیانت مجلس شورای اسلامی ارتباطی ندارد.
رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: برای تامین برق ۴۴۰ واحد بزرگ صنعتی انرژی بر در کشور، وزارت نیرو بنا دارد با ساخت نیروگاه ۱۰ هزارمگاواتی بخشی از نیاز برق صنایع را تامین کند و برنامه ریزی شده است تعطیلات تابستانی این واحد‌ها منطبق با پیک مصرف تابستانی بخش خانگی باشد.
کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: مردم معترض با نظارت پلیس و ماموران امنیتی در یک جای مشخص می‌آیند اعتراضات خودشان را مطرح می‌کنند و می‌روند و این هیچ ربطی به این قانونی شدن این لایحه ندارد.
حضرت علی (ع) از پیامبر خاتم (ص) نقل می‌فرماید: «هیچ مؤمنی نیست که ماه رمضان را به حساب خدا، روزه بگیرد، مگر آنکه خدای تبارک و تعالی، هفت خصلت را برای او لازم گرداند، هر چه حرام در پیکرش باشد، محو و ذوب گرداند. به رحمت خدای عزوجل نزدیک می‌شود. (با روزه خویش) خطای پدرش حضرت آدم را می‌پوشاند. خداوند لحظات جان دادن را برای او آسان کند. از گرسنگی و تشنگی روز قیامت در امان است...»
امام جمعه اصفهان گفت: حجاب و اقتصاد دو موضوع متفاوت از هم هستند و بحث حجاب هیچ ارتباطی با بحث اقتصاد ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ