در مراسم اختتامیه مسابقه دانش آموزی نور از برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر و تجلیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
فعال سیاسی گفت: بعضی از این نمایندگان معلوم نیست با چه رویی باز می‌خواهند برای دور بعد نیز کاندیدا شوند.
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: دشمن به خطاهای ما دلبسته است و چشمان خود را برای پوشش خطاهای ما باز کرده است.
نشریه گاتزتا دلو اسپورت از قضاوت دنیله اورساتو، داور دیدار رم- میلان، و تصمیمیاتی که در مورد خطاهای بازیکنان میزبان گرفت، انتقاد کرد.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.
افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.
آیتور رویبال، وینگر رئال بتیس، تاکید کرد که مثل هر بازیکن دیگری، توهین به وینیسیوس هم طبیعی است، به ویژه که این بازیکن معمولا موجب تحریک هواداران می‌شود.
معاون سازمان محیط زیست گفت: کالبدگشایی پیروز انجام شده و در صورت بروز خطای دامپزشکی برخورد می‌شود.
خطاهای متعدد روی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، به معضلی جدی برای او، رئال مادرید و لالیگا تبدیل شده است.
ورزش یا کوهنوردی در هوای سرد قواعدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت با مخاطراتی برای ورزشکار همراه خواهد بود.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.
علیرضا جهانبخش بازیکن بااخلاق و آرام ایرانی در مصاف حساس امشب مقابل آژاکس با یوری تیمبر بازیکن حریف درگیر شد و بعداز خطاهای مداوم حریف، از کوره در رفت و با کله زندانی به صورت تیمبر خشم خود را نشان داد.
مهاجم باتجربه نساجی با اشاره به تصمیمات متفاوت داور در اعلام خطاها مدعی است که خطاهایی که بیرون از محوطه رقم می‌خورد در داخل هجده قدم از سوی داور نادیده گرفته می‌شد.
مهاجم استقلال نسبت به قضاوت داور دربی ۹۹ در لحظات پایانی بازی معترض است.
سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که در فوتبال، مثل حمله و دفاع، گاهی هم ممکن است خطاهای شدید شاهد باشیم.
فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.
مدیران باشگاه رئال مادرید از خطاهای متعدد روی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، بسیار نگران هستند.
سعید ارمغانی با بیان اینکه چینی‌ها با خطاهای زیاد حدادی را کنترل کردند، گفت: در زمین خودمان احساس غربت می‌کردیم.
حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.
فاجعه اخلاقی و استراتژیک ناشی از جنگ رهبر روسیه در اوکراین به رویا‌های امپراتوری او پایان داده است. یکی از خطاهای بزرگ پوتین دست کم گرفتن مردم و ارتش اوکراین بود. ظاهراً پوتین در مورد احساس هویت ملی اوکراینی‌ها و اراده آنان برای مبارزه اطلاعات نادرستی داشت.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ