مهاجم استقلال نسبت به قضاوت داور دربی ۹۹ در لحظات پایانی بازی معترض است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن بست خورده است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
ستاره فصل گذشته استقلال دلیل عدم ماندن در این تیم را توضیح داد.
مهرداد محمدی: نمی‌دانم جای محبی آمدم یا قایدی
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ستاره استقلال وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
سرمربی اسپانیایی نساجی در خصوص قطع همکاری با نساجی گفت: کسی در این مورد با من حرفی نزده است.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
میودراگ بزوویچ مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
مربی هوادار می‌‌گوید داور بازی قبلی مقابل مس رفسنجان به جای یک نفر دیگر ساکت الهامی را اخراج کرده است.
محمد محبی می‌گوید بعد از مصدومیتی که از ناحیه کمر داشته، به شرایط ایده‌آلی رسیده است.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت مردم با گرفتاری‌هایی که دارند به مدال گرفته و نگرفته سال‌های پیش اهمیت نمی‌دهند و نیازی به بازگو کردن اتفاقات گذشته نیست.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
مربی استقلال بعد از بازی به شدت از عملکرد داور ناراضی بود و رفتار داور برایش هضم‌شدنی نبود.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید کیفیت زمین دستگردی باعث شد تا نمایش دو تیم تحت تاثیر قرار بگیرد.
انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، شایعات در مورد آنتوان گریزمان را تکذیب کرد و گفت که به دیه‌گو سیمئونه دستور نداده تا ستاره فرانسوی را از ترکیب اصلی خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ