سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شهریاری: شکل جدی در دارو داریم و کمبود‌های قابل توجهی هم در بخش زیادی از دارو‌ها وجود دارد، در تمام دارو‌ها ممکن است کمبود وجود داشته باشد. حتی برخی دارو‌های عادی نیز گاها درگیر کمبود می‌شوند.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
بخش نگران‌کننده این گزارش، اما هشدار درباره فرارسیدن ابربحرانی است که پیش‌تر کارشناسان فراوانی در شیپور هشدار آن دمیده بودند؛ خشک‌شدن دریاچه‌ای که ده‌ها کیلومتر اطراف آن باید خالی از سکنه شود و نمک آن به چشم هر جنبنده‌ای در شمال غرب ایران خواهد رفت. گزارش می‌گوید «ویژگی طبیعی تمامی تالاب‌ها و دریاچه‌ها تغییرات درون‌سالی پیکره آبی آنهاست. دریاچه ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه‌ساله تراز این دریاچه بین روز‌های مختلف سال متغیر بوده است.»
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
حسین راغفر می گوید: «حتی اگر بگوییم بانکداری خصوصی بدتر از بانکداری دولتی عمل کرده، باید بر این نکته نیز تاکید کنیم که تمام نظام بانکی مقصر است. در ضمن ما در ایران چیزی به نام بانک خصوصی نداریم. بانک‌ها در ایران خصولتی هستند. یعنی بخش قابل توجهی از سود‌ها به دولت‌ها و نهاد‌ها تعلق دارد.»
علایی گفت: ما در جنگ حماسه‌های بزرگی آفریدیم، اما مشکل ما این بود که راهکاری برای پایان دادن به جنگ نداشتیم و در حقیقت تکلیف بخش دیپلماسی را مشخص نکردیم. این امر ما را به سمتی برد که بدون طرح ما جنگ تمام شد. باید با طرح ما جنگ تمام می‌شد، اما با طرح امریکایی‌ها و شوروی‌ها جنگ پایان پذیرفت یعنی با قطعنامه ۵۹۸. در حالی که اگر ما استراتژی داشتیم، می‌توانستیم جنگ را با طرح و ایده خود به پایان برسانیم.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
ما می‌توانیم مومنین را به چند دسته تقسیم کنیم؛ یک دسته آن‌هایی که معتقدند ما حق نداریم معترض زنان و دختران بی‌حجاب شویم و یک دسته آن‌هایی که می‌گویند ما باید برخورد بکنیم. این وسط آن بخش از حکومت که تندور‌ها هستند، دارند تمام اقشار و لایه‌های مختلف جامعه را در برابر همدیکر قرار می‌دهند. کم نیستند بانوان محجبه و مردان مومن و متدین که به‌هیج وجه اعتقاد ندارند باید با خانم‌هایی که بی‌حجاب هستند، برخورد فیزیکی شود. فقط این‌وسط تندرو‌ها هستند.
همیشه در منزل یا جعبه کمک‌های اولیه مسافرتی خود یک شیشه روغن گیاه اسطوخودوس داشته باشید. این گیاه تسکین دهنده، ضد اسپاسم و آرام بخش است و تمام خواص یک مسکن را داراست.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه با این بودجه پیش بینی شده در بخش کشاورزی، کشاورز به زحمت می‌افتد، افزود: در تمامی کشور‌ها توجه ویژه به بخش کشاورزی می‌شود چرا که امنیت غذایی خط قرمز هر کشوری است و باید به این نکته توجه کرد.
تصویب قانون جوانی جمعیت از سوی مجلس با ارائه بسته های تشویقی متنوع یک گام رو به جلو برای بهبود وضعیت کنونی است که باید با همراهی دولتمردان در اجرای این قانون توام شده تا نتیجه بخش باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک هیئت دولت با استانداران سراسر کشور گفت: باید به بخش خصوصی برای کارها میدان واقعی داد، نه میدان حرفی.
بارش‌های اخیر در هرمزگان سبب شده تا با توجه به سرد شدن ارتفاعات منطقه کوهشاه در بخش احمدی، این منطقه به زیبایی هرچه تمام تر، جلوه‌گاه لطف بیکران الهی باشد. سفید پوش شدن ارتفاعات هرمزگان معمولا در روز‌های بسیار محدودی در طی سال رخ می‌دهد و این برف زمستانی سبب شور و شادمانی مردم محلی نیز گردیده است و نویدبخش سال پربرکت آبی است.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رایگان بودن بخش سلامت در جامعه به‌طور کامل باید در اولویت ما باشد؛ البته وزارت بهداشت در این‌باره مسئولیت بیشتری دارد.
وزیر اقتصاد تأکید کرد: باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمام نیازهای بخش مسکن در کشور موجود است که به جذب نقدینگی کمک می‌کند و می‌توانست یکی از شاخص‌های کارآمدی دولت باشد اما دولت اقدام قابل قبولی انجام نداده است.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر دولت بخواهد تمامی امور را خودش پیش ببرد و از واگذاری وظایف غیرحاکمیتی به بخش خصوصی طفره برود، هر وزارتخانه باید به ۱۰ وزارتخانه جدید تقسیم شود.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ