وسلی فوفانا، ستاره لسترسیتی، که شایعات زیادی درباره پیوستنش به چلسی مطرح شده است امروز پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که احتمالا رابطه او با لستر را پرتنش خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کیلیان امباپه که هفته هاست با پی اس جی دچار تنش و اختلاف شده، اولین کسی بود که انتقال عثمان دمبله را با پیامی خاص تبریک گفت.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
معاون اول قوه قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در پیامی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تجلیل کرد و گفت: عدلیه امروز مامن مظلومان و ستمدیدگان است.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
عارف غلامی چند روزی است که با کوتاه کردن موهایش، در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند.
مهاجم اروگوئه ای در صفحه شخصی خود تصویری از لیونل مسی منتشر کرد که در آن پیامی پر رمز و راز وجود دارد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
بسطامی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: انجمن کیک بوکسینگ را فعال کردیم و امیدواریم با همکاری وزارت علوم و فدراسیون ورزشهای رزمی مسابقات دانشگاه‌های کشور را برگزار کنیم.
فرمانده نیروهای راهبردی موشکی روسیه از برنامه ریزی برای شلیک ۸ موشک بالستیک قاره پیما در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد.
معاون پلیس فتا با اشاره به جزئیات ترفند کلاهبرداران گفت: در مواردی حتی دیده شده که کلاهبرداران پس از جمع‌آوری این اطلاعات با مردم تماس می‌گیرند و با تقلید صدای برخی مجریان معروف و ایجاد صدای تشویق فیک به فرد وعده پرداخت پول به عنوان جایزه را می‌دهند و در نهایت از آنان درخواست می‌کنند که کد پیامک ارسال شده را در اختیارشان قرار دهند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. غافل از اینکه این کد همان رمز دوم بانک است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ