مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش ۱۴ آذر به ریاست محمد پولادگر در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۴ مرد نهایی تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۴ بازیکن شرکت کننده در قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.
این تنقلات نه تنها سالم و خوشمزه هستند بلکه هم چنین شامل حداقل ۳ گرم فیبر در هر وعده از موادی مانند میوه، غلات کامل، حبوبات و آجیل می‌باشند که همگی می‌توانند به سلامت قلب و هضم سالم کمک کنند.
اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از فعال سازی ۱۴ شهرستان این استان در راستای صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران، از ترخیص بیش از ۱۴ هزار تن جُو از انبارهای بندر نوشهر خبر داد.
هواشناسی با اعلام وضعیت جوی زرد در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، از کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا (احتمال رخداد توفان شن در شرق کشور)، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال خبر داد.
گریه کردن اشکالی ندارد، حتی ممکن است برای شما مفید باشد. اگر احساس می‌کنید باید گریه کنید، جلوی اشک‌هایتان را نگیرید. اشک ریختن یک روش طبیعی و سالم برای بیان احساسات است. با این حال، گریه‌ی مداوم و بدون دلیل می‌تواند نشانه‌ی افسردگی باشد. اگر چنین چیزی را تجربه کردید، با متخصص مشورت کنید.
حتی دل درد‌های کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد.
۱۴ برنده نهایی مسابقه تیترزنی موکب گروه رسانه‌ای مهر در «مهمونی ۱۰ کیلومتری» انتخاب شدند.
شاهرود- سایت نگهداری یوزهای آسیایی در توران شاهرود حالا میزبان پنج توله است فیروز نر حدوداً ۱۲ ساله، دلبر و ایران دو ماده و در نهایت آذر و توران دو توله ۱۴ هفته‌ای که در سلامت هستند.
کارشناس نجوم با بیان اینکه انقلاب زمستانی از امشب آغاز می شود گفت: شب یلدا در تهران ۱۴ ساعت و ۱۵ دقیقه و ۵۳ ثانیه طول می‌کشد که طول این شب به نسبت ۲۹ آذر و یکم دی ماه ۲ تا ۳ ثانیه بیشتر است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۲۳۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ آذر ماه را بخوانید.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی و حداکثر دما ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
کشنده FAW CA۴۱۸۰ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، با تلاش‌های هدفمند واشنگتن که در ادامه اقدامات خصمانه علیه تهران صورت گرفته، ۱۴ دسامبر به رای گذاشته می‌شود.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ