این تنقلات نه تنها سالم و خوشمزه هستند بلکه هم چنین شامل حداقل ۳ گرم فیبر در هر وعده از موادی مانند میوه، غلات کامل، حبوبات و آجیل می‌باشند که همگی می‌توانند به سلامت قلب و هضم سالم کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
از میان ملک‌های مذکور ۱۴ ملک در تهران و یک ملک در البرز واقه شده است. این املاک متعلق به وزارت‌خانه‌های مختلف از جمله نفت و نیرو، باک سپه، بانک کشاورزی و. است.
رئیس مرکز روسی  آشتی در سوریه گفت که رزمایش مشترکی میان نیروی هوای و نیروی دفاع هوایی روسیه و سوریه از امروز چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت ۶ روز در خاک سوریه انجام می‌شود.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
مردمان کلوویس دست‌کم ۱۴۰۰۰ سال قبل در نیومکزیکوی کنونی میان علفزار‌های سرسبز پر از ماموت، گاومیش کوهان دار غول پیکر، گرگ‌های وحشتناک، لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و همچنین ببر شمشیر دندان زندگی می‌کردند.
شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می‌دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به میزان ۱۴ درصد کاهش می‌دهد.
میزان مصرف فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهیم. فیبر اغلب برای کاهش وزن توصیه می‌شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهد که فیبر می‌تواند احساس سیری را افزایش دهد و به ما در کنترل وزن خود در طولانی مدت کمک کند. برای این منظور می‌توانیم در میان وعده‌ها بیشتر از سبزی‌ها و میوه‌ها استفاده کنیم.
برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و ۱۴ سند همکاری دیگر به امضای روسای جمهور و مقامات عالی دو کشور رسید.
قبل از خانواده آی‌فون ۱۴، تفاوت‌های میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون محسوس نبود و عمده تفاوت‌ها در قابلیت‌های عکاسی بود. اما از سال گذشته، اپل تغییر رویکرد داد و وجوه تمایز میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون بیشتر شد. برای نمونه، آی‌فون ۱۴ پرو و آی‌فون ۱۴ پرو مکس، مجهز به پردازنده A ۱۶، بریدگی جزیره پویا (Dynamic Island) و نمایشگر پرو دیسپلی عرضه شد که در مدل‌های معمولی خبری از این‌ها نبود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: بررسی تحقق منابع و مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ در دستورکار جلسه امروز این کمیسیون بود.
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
روکش نقره‌ای آیفون ۱۵ پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
دو تن از افراد مرتبط با زنجیره تامین اپل گزارش دادند که این شرکت تولید آیفون ۱۴ پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد، زیرا تقاضا برای این مدل میان رده کمتر از حد انتظار بوده است.
سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.
برخی واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ در تعدادی از محله های تهران با اجاره های نجومی روبه رو شده اند که عملا به خروج بخشی از متقاضیان از محله های گران پایتخت منجر شده است.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.
پس از افزایش تنش ها میان دولت های آمریکا و چین و قرنطینه مربوط به کووید۱۹ در سراسر این کشور آسیایی به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته تولید آیفون۱۴ را در هند آغاز کند.
شیرمادر تغذیه‌ای ایده‌آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می‌کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می‌شود.
مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد ۱۴ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ