با اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) تیم ملی ایران به دلیل امتناع استرالیا از سفر به تهران، برنده فنی دیدار برابر این تیم در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
مدیر فنی تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با تاکید بر قابلیت‌هایی که این تیم را تا مرحله نهایی کاپ آسیا پیش برده است، گفت: به دنبال قهرمانی برای تکمیل تاریخ‌سازی هستیم.
ایوان یاریگین آزادکار مطرح کشتی جهان رکوردی دارد که بعید است کشتی‌گیری بتواند به آن نزدیک شود؛ ۱۳ برد پیاپی در ۳ تورنمنت بزرگ با ضربه فنی حریفان.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
کادر فنی سپاهان در روز محرومیت شهریار مغانلو از ایگور کاتاتائو در راس خط آتش تیم بهره برد.
مهدی قایدی اینروزها در بهترین شرایط فنی خود بسر می برد و بازی های خوب خود برای استقلال را در جم و در مصاف با پارس جنوبی تکرار کرد.
نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
کاپیتان گل گهر با ذکر خصوصیت فنی قلعه نویی می گوید فقط به بردن استقلال فکر می کنند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابتها را نتیجه آنالیز و هوشمندی کادر فنی در شناخت حریف دانست.
برد مهم پرسپولیس با آسیب دیدگی بازیکنان تأثیرگذار این تیم در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی همراه شد تا دغدغه‌ای به دیگر چالش‌های کادر فنی سرخپوشان اضافه شود.
«حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر «کاکوشویلی» از گرجستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. پادشاه کشتی آزاد جهان، در ۵۰ ثانیه حریف نامدار خود را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل استون‌ویلا از عملکرد فنی لیورپول به خصوص در نیمه اول مسابقه تمجید کرد.
فدراسیون جهانی بسکتبال رسما از نیامدن تیم ملی استرالیا به ایران خبر داد.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی تیمش در جدال با نفت مسجدسلیمان، مدعی است آنها در ادامه فصل نیز عملکرد موفقی را دنبال خواهند کرد.
فرنگی‌کار ایران در کشتی ۹برصفر برده، ضربه فنی شد
در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.
این چهارمین مسابقه مریم بربط در روز جاری بود. او دو مسابقه اول را در برابر حریفان سنگالی و کامرونی با ضربه فنی برد اما در مسابقه سوم خود در برابر دیگر حریف ازبکستانی ضربه فنی شد.
شهروز همایونفرمنش، کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در مسابقه بعدی خود ترکیه را هم شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ