سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش خشمگین چین به سفر کوتاه مقام تایوانی به آمریکا نشان می‌دهد که روابط بین پکن و تایوان در پایین‌ترین سطح قرار دارد؛ اما چه شد که کار به اینجا کشید؟
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
قیمت طلا و نقره در اوایل معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده کاهش یافت و نقره به پایین‌ترین حد خود در ۶ هفته گذشته رسید.
روبل در برابر دلار به پایین‌ترین حد یک سال اخیر سقوط کرد.
سواحل ماسه‌ای که معمولاً در زیر طولانی‌ترین رودخانه فرانسه در ابتدای بهار دیده می‌شوند، زودتر ظاهر شده‌ است، سطح آب در خشکسالی بی‌سابقه در سراسر کشور فرانسه از حد معمول پایین‌تر آمده است.
اگر وزن کودک پایین‌تر از حد استاندارد باشد، از طریق معاینه فیزیکی توسط پزشک، آزمایش مدفوع و آزمایش خون می‌توان این اختلال را تشخیص داد.
آمار وزارت دارایی روسیه نشان داد درآمد بودجه ماهانه روسیه از نفت و گاز در ژانویه، تحت تاثیر تحریم‌های غربی به پایین‌ترین حد از ماه اوت سال ۲۰۲۰ نزول کرد.
هیپوکسی می‌تواند در نتیجه مصرف دارو‌های خاص یا حمله آسم رخ دهد؛ این عارضه زمانی اتفاق می‌افتد که اکسیژن خون بویژه در شریان‌ها پایین‌تر از حد معمول باشد.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
استقلال مقابل تراکتور در هفتۀ پانزدهم درحالی شکست خورد که نمایش اکثر بازیکنان این تیم پایین‌تر از حد تصور بود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که تیمش در شکست ۱-۰ مقابل اینتر، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و بازیکنان این تیم توپ را بسیار کند به گردش در می‌آوردند.
نرخ تورم سالانه مبتنی بر شاخص قیمت عمده فروشی هند (WPI) به پایین‌ترین حد خود در ۲۱ ماه گذشته کاهش یافت و این نشان می‌دهد که فشار قیمت‌ها در سومین اقتصاد بزرگ آسیا در حال کاهش است و سیاست‌گذاران ممکن است تمرکز خود را روی رشد معطوف کنند.
حجم آب موجود در سد لتیان ۱۷ میلیون مترمکعب است و حجم آب موجود در سد امیرکبیر هم به ۴۳ میلیون مترمکعب رسیده است.
در شرایطی که طی دو بازی اخیر اعتماد سانتوس به رونالدو به پایین‌ترین حد خود رسیده بود، پرتغال با شکست برابر مراکش از جام جهانی حذف شد.
در شب شکست مقابل آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند.
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل‌متحد اعلام کرد: قیمت جهانی موادغذایی به پایین‌ترین حد در ۹ ماه گذشته رسید.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، در آستانه دیدار بزرگ این تیم مقابل منچسترسیتی می‌گوید هر چه فکر می‌کند متوجه نمی‌شود که چرا قرمزها در فصل جاری پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
سفیر آلمان در مسکو می‌گوید روابط آلمان و روسیه به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ