شهروز همایونفرمنش، کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در مسابقه بعدی خود ترکیه را هم شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
آذر منصوری نوشت: چه در قالب برجام و چه توافق موقت اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و پرونده ایران بار دیگر به شورای امنیت ارجاع شود، دیگر با یک برجام و دو برجام و چند برجام هم نمی‌توان از این مهلکه جان سالم به در برد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
تیم ملی عراق در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی در اسپانیا، تیم لینکلن رد ایمپیس، قهرمان لیگ جبل الطارق را با نتیجه 2-1 شکست داد.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اندونزی به برتری رسید.
آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد اندونزی را شکست دهد.
تیم‌ملی قطر موفق شد با نتیجه 2-1 جاماییکا را شکست دهد.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
نساجی قائمشهر هفته هاست که نمی برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
یک روز بعد از بازی تراکتور - پرسپولیس، ارزش و اهمیت برد بزرگ یحیی گل‌محمدی بر پاکو خمس بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود.
رئیس جمهور اوکراین می گوید توافق نامه های مینسک را به دلیل غیر ممکن بودن، نقض کرده است.
شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال به نخستین برد خارج از خانه خود دست یافت و پیکانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
بوکسورهای اوزان ۷۵ و ۸۶ کیلوگرم ایران برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق به زدن دو گل در نیمه نخست بازی با مس کرمان شد.
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ