ایران کاندیدای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال دنیا شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان زن معروف ورزش ایران کاندیدای مجلس
معاون وزیرخارجه روسیه گفت: از دوست خود آقای باقری برای سفر به مسکو دعوت کرده‌ام در عین حالی که وقت آن خواهد رسید ایران عضو کامل بریکس شود.
هشت روستا به عنوان کاندیدای نهایی ایران در پروژه بهترین روستاهای جهانی گردشگری معرفی شدند تا در سطح جهانی رقابت کنند.
قهرمان المپیکی تیراندازی ایران کاندیدای کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تیراندازی شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
رابرت کندی، برادرزاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را «منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران»، تضمین می‌شود.
صادق درودگر که صبح امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی انتخاب شد، یکی از کاندیدهای ریاست هیئت فوتبال استان تهران است.
یک رسانه یونانی پیش بینی کرد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با تیم آاک به عنوان قهرمانی سوپرلیگ یونان دست یافت، جزو گزینه‌های بهترین بازیکن این مسابقات قرار بگیرد.
۲۳ نفر با تکمیل مدارک خود برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران کاندیدا شده‌اند و در انتظار تایید صلاحیت از مراجع مربوطه هستند.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران در میان 8 بازیکن برتر سال 2022 آسیا قرار گرفته است.
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش از ضعف بزرگ این رشته در بحث قهرمانی و همگانی انتقاد کرد.
پنج نفر از ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا کاندیدا شده‌اند.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
اتحادیه جهانی کشتی نام 5 ستاره جوان را به عنوان نامزدهای کسب عنوان ستاره جهان در سال 2022 معرفی کرد که نام دو آزادکار کشورمان در بین آنها دیده می‌شود.
قهرمان کشتی ایران و جهان با وجود شکست در فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاب برترین آزادکار جهان معرفی شد.
مفسر تلویزیون امارات فرهاد مجیدی را کاندیدای احتمالی جانشینی کارلوس کی‌روش تلقی کرد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا دو کشور هند و عربستان را به عنوان گزینه‌های میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۷ آسیا معرفی کرد.
محمدامین نادریان، کاندیدای معرفی‌شده از سوی وزارت نفت موفق به احراز سمت ریاست اداره اقتصاد و برآورد انرژی دبیرخانه مجمع صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) شد.
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد کاندیدای بهترین بازیکن هفته دوم لیگ اروپا شد.
صحبت‌های میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و کاندیدای انتخابات این فدراسیون را در خصوص عدم تعلیق فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس بسیار درست است و هیچ حقوق‌دانی تا حالا نگفته این قرارداد ایراد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ