پنج نفر از ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا کاندیدا شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامی هشت کادیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون به منظور تعیین رئیس اعلام شد.
انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون هفته آینده با رقابت 4 کاندیدا برگزار می‌شود.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون هاکی دعوت‌نامه حضور در این مجمع را برای همه اعضا ارسال کرد.
دبیر مجمع فدراسیون بوکس، بدون اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات این فدراسیون از اتمام فرصت ثبت نام نامزدها خبر داد.
بر اساس اسامی که به عنوان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۴ مطرح هستند، ۱۲ درصد کاندیداها بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند، ۵۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ سال سن دارند و ۱۷ درصد هم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سن دارند.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
وزارت ورزش و جوانان باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کند.
اتحادیه جهانی کشتی با توجه به روزهای پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی اسامی پنج آزادکار را به عنوان کاندیدای ستاره کشتی جهان معرفی کرد که دو آزادکار ایرانی هم در این جمع هستند.
صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری تأیید شد.
اسامی ۶ کاندیدا برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکواش از سوی وزارت ورزش و جونان اعلام شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
انتخابات فدراسیون فوتبال بعداز لغو شبانه ازسوی دبیرکل و سپس وتو توسط هیات رییسه مبنی بر برگزاری! از ساعت ۹ صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود. اسامی کاندیداها و اعضای مجمع ...
سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیات مدیره کانون مرکز اعلام شد.
۳۱ نفر کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک شدند و برای پست های ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کردند.
حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ