توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فرایبورگ ضمن ستایش از بازیکنانش گفت بایرن برای دیدار بزرگ با منچسترسیتی باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصور لوتار ماتئوس از توماس توخل در بایرن چیز دیگری بود و او اعتقاد دارد این مربی باید سختگیری بیشتری داشته باشد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.
باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است کایل واکر مدافع منچسترسیتی را جذب کند.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که کایل واکر را هرچه زودتر به خدمت بگیرند.
جمهوری اسلامی نوشت: به هیچ وجه توسل به ابزار نظامی برای وادار ساختن طالبان به تمکین در برابر قانون و تعهداتی که خودشان نیز قبول دارند را جایز نمی‌دانیم و قویاً معتقدیم باید از طریق دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی و دست کشیدن از سیاست مدارا با این گروه، درصدد حل مشکل برآمد.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به میادین بسیار خوشحال است و این خبر خوبی برای یان زومر نیست.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش برای فتح بوندس لیگا باید بدون نوسان فقط به دنبال برد باشد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که توماس توخل باید فرصت بیشتری روی نیمکت این تیم داشته باشد.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی عبارت جالبی را در مورد توماس توخل به کار برد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت تیمش برای چالش بزرگ آماده است و به حمایت هواداران در آلیانز آرنا نیاز دارد.
توماس توخل تاکید کرد که بازی فردا برابر فرایبورگ اهمیتی بیشتر از بازی سه‌شنبه برابر منچسترسیتی دارد و روی آن تمرکز کرده‌اند.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
بورل مدعی شد: ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم، اما ایران یکی از سخت‌ترین چالش‌ها است. سرکوب معترضان و توسل به حکم اعدام برای ما قابل‌قبول نیست! این اظهارات خصمانه و مداخله جویانه در حالی است که کشور‌های اروپایی از جمله بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می‌روند؛ با این حال بورل ترجیح داد تا از کنار این مسئله به راحتی عبور کند.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
اصفهان- رئیس حوضه آبریز زاینده رود گفت: خط تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود تا وضعیت حوضه آبریز با کمک بارش‌ها کمی به تعادل برسد در غیر اینصورت شرایط سختی برای کشت پاییزه خواهیم داشت.
نشریه بیلد مدعی شده احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت بایر لورکوزن جدی است.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می‌داند.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است توماس توخل، سرمربی چلسی، به سبک بازی کریستین پولیشیچ علاقه ندارد و بعید است ستاره آمریکایی در این فصل بازیکن فیکس این تیم باشد.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ