نیروهای امنیتی شهرستان بروجرد در عین اقتدار و آمادگی ، مردمداری خود را به نمایش گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مجتهدزاده، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: اینکه حکم به مراجعه فرد به روانپزشک می‌دهند در واقع رسماً در آراء خود اقدام به بی‌حرمتی به افراد و نشر کذب کرده اند. مثلاً در رای می‌آورد: «با توجه به شخصیت ضداجتماعی متهم…» در واقع به نظر می‌رسد درحالی‌که محکمه محل اجرای قوانین و فصل خصومت است اما به نظر می‌رسد قاضی جوان این شعبه محکمه را تبدیل به محل عنادورزی و تسویه‌حساب کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی مفعلانه به هتک‌حرمت به‌ ساحت مقدس قرآن کریم گفت: هتک حرمت به‌قرآن اقدامی توهین‌آمیز و یک حرکت تحریک‌ آمیز آشکار است.
حزب اعتماد ملی درپی اقدام توهین‌آمیز سوزاندن قرآن در سوئد، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
دبیرکل ناتو در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در مقابل بزرگترین مسجد استکهلم، پایتخت سوئد گفت: متوجه احساسات و عواطف عمیقی که این اقدام برانگیخته است، می‌شوم. آتش زدن قرآن توهین‌آمیز و ناشایست است؛ اما لزوماً غیرقانونی نیست.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
رزمناوهای آمریکا و کانادا امروز در اقدامی تحریک‌آمیز از تنگه تایوان عبور کردند.
به‌دنبال اعزام بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان به نروژ از سوی آمریکا، سفارت روسیه در اسلو این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم کرد.
وزارت‌خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز امروز وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی، در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در پیامی از اقدام تحریک‌آمیز جمهوری آذربایجان در «ایجاد یک ایست بازرسی یک جانبه در امتداد کریدور لاچین» انتقاد کرد.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان در کنار برخی وزرای کابینه نتانیاهو، امروز دوشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز تحت عنوان حمایت از شهرک‌سازی در نابلس کردند.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوشکن این کشور از جزایر موردمناقشه در دریای جنوبی چین عبور کرده و پکن نیز این اقدام را «تحریک‌آمیز» خواند و تأکید کرد به این رفتار آمریکا پاسخ خواهد داد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
وزارت ورزش و جوانان به اقدام توهين آميز يكى از ملى پوشان سابق واليبال در فضاى مجازى واكنش نشان داد.
بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد.
عراق، به مناسبت بیست و پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال جام کشور‌های حاشیه خلیج فارس، تمبر‌هایی با نام جعلی منتشر کرد!
پکن می‌گوید که آمریکا با تصویب «قانون مجوز دفاع ملی»، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می‌کند.
یک روزنامه با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
بر اساس اعلام منابع موثق، رژیم کی‌یف قصد دارد تا در اقدامی تحریک‌آمیز، با انفجار یک «بمب کثیف» در اوکراین، روسیه را به استفاده از سلاح اتمی در این کشور(اوکراین) متهم کند.
واشنگتن در بحبوحه اقدامات تنش‌آفرین خود در تایوان، در اقدام تحریک‌آمیز دیگری اعلام کرد که تجارت و مناسبات دریایی و هوایی خود را با این جزیره افزایش خواهد داد.
در پی اقدام تحریک‌آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، به وزارت امور خارجه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ