یک کارشناس انرژی گفت: در حال حاضر تراز گاز طبیعی در کشور تقریباً در وضعیت متعادل قرار دارد، اما در هر لحظه از فصول سرد سال ممکن است این تراز تغییر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
سکه امامی با کاهش قیمت نسبت به روز گذشت مواجه شده و به قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
سونی اعلام کرده در ۱۲ ماه پیش رو ۲۵ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۵ راهی بازار خواهد کرد.
سفیر آمریکا در کی‌یف از حضور هیئت سرمایه‌گذاری این کشور در اوکراین خبر داد.
اهواز- مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با ساخت و بهره برداری از ترمینال‌های کالای اساسی و غلات در بندر امام، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۲۵ میلیون تن خواهد رسید.
امروز بازار طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده به نحوی که سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
قیمت سکه بهار آزادی با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان است.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۸۰ متری در محله مسعودیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
با افزایش قیمت سکه، حباب سکه بیشتر از قبل شده و ربع سکه به قیمت 10 میلیون تومان رسید که حباب بالایی دارد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط مشارکتی مورد حمایت بنیاد از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ میلیون دلار از محصولات خود را صادر کرده‌اند.
هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!
وزارت انرژی اوکراین از دریافت کمک مالی از غرب جهت کمک به بخش انرژی آسیب دیده این کشور خبر داد.
چین نخستین برنامه اجرایی مخصوص واقعیت مجازی خود را منتشر کرد. این کشور تصمیم دارد تا ۲۰۲۶ میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد یوان(۴۸.۲۰ میلیارد دلار) را صادر کند.
سازمان دیده بان محیط زیست عراق اعلام کرد که حدود ۲۵ میلیون مین در تمام مناطق نوار مرزی عراق و ایران، از فاو در بصره در جنوب عراق تا منطقه خانقین در استان دیالی وجود دارد.
پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی باشگاه چلسی به مهدی طارمی تازه‌ترین ادعایی است که از سوی هواداران باشگاه پورتو دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ