امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوکره شانس تجربه حضور در لیگ قهرمانان همراه این تیم را دارد.
الوکره با هافبک ایرانی خود دیدار مقابل السد را آغاز می‌کند.
امید ابراهیمی بازیکنی است که اگر بدشانس نبود حالا پس از بازی در جام جهانی قطر برای شرکت در اردوی تحت هدایت قلعه‌نویی خود را آماده می‌کرد.
هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
الوکره پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، به دنبال پیروزی برابر الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.
امید ابراهیمی که به دلیل آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد، می تواند الوکره را در ادامه مسابقات همراهی کند.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الوکره قطر سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.
مراکش غیرقابل تسخیرترین تیم جام 2022 تبدیل شده است؛ آنها تنها یک گل بخودی تا اینجا دریافت کرده‌اند و جزو چهار تیم برتر رقابت‌ها هستند.
امید ابراهیمی، ملی‌پوش و ستاره ایرانی تیم فوتبال الوکره مورد عمل جراحی قرار گرفت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
امید ابراهیمی با مصدومیت در دیدار با نیکاراگوئه، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.
بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه امید ابراهیمی به احتمال فراوان هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.
مصدومیت شدید امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی دیشب تیم ملی کشورمان مقابل نیکاراگوئه، حضور او در جام‌جهانی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا احتمال ازدست رفتن دومین جام جهانی برای امید بسیار پررنگ شود
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ