هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الوکره قطر سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوکره شانس تجربه حضور در لیگ قهرمانان همراه این تیم را دارد.
هافبک ایرانی الوکره خود را آماده حساس‌ترین بازی هفته لیگ ستارگان می‌کند.
هافبک ایرانی الوکره حضور کامل در جریان پیروزی تیمش مقابل الشمال داشت.
الوکره با هافبک ایرانی خود دیدار مقابل السد را آغاز می‌کند.
لژیونر ایرانی تیم الوکره دوباره دچار مصدومیت شده است.
امید ابراهیمی که به دلیل آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد، می تواند الوکره را در ادامه مسابقات همراهی کند.
امید ابراهیمی که کمتر از یک ماه پیش از تیم الوکره کنار گذاشته شده بود، مجددا به این باشگاه قطری بازگشت.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.
بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه امید ابراهیمی به احتمال فراوان هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.
هافبک تیم ملی ایران پس از مصدومیت مقابل نیکاراگوئه به بیمارستان انتقال یافت.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
سرهنگ ابراهیمی زاده آمار شهدا نیرو‌های سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه سرهنگ پاسدار سید حمید رضا هاشمی، محمد امین آذر شکر (نیروی خرید خدمت) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
احمد نورالهی و امید ابراهیمی دو هافبک باتجربه تیم ملی در بازی با اروگوئه فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را پیدا نکردند.
الوکره در حضور هافبک ایرانی خود به برتری مقابل قطر اس. سی رسید.
امید ابراهیمی نسبت به بازی تیم ملی برابر انگلستان در ورزشگاه خلیفه دوحه که بازیکنان ایرانی با آن غریبه نیستند، خوش‌بین است.
هافبک ایرانی الوکره یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر الغرافه است.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ