منابع عراقی از عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین علیه بقایای داعشی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
هند روز گذشته جدیدترین عملیات خود را به سوی ماه آغاز کرد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
انصارالله یمن از توافق با دولت یمنی وابسته به عربستان مبنی بر تعیین تاریخ ۲۰ مه جاری به عنوان موعد عملیات بازدید متقابل از زندان‌های طرفین، پیش از آغاز مذاکرات جدید برای مبادله اسرا خبر داد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
تداوم درگیری‌ها در سودان، افزایش تعداد کشته‌ها در این کشور و آغاز عملیات خارج کردن اتباع فرانسه از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات سودان است.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان 800» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.
یک جوان فلسطینی ظهر امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی قلقیلیه، هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.
در پی یورش بامداد امروز شنبه نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند.
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی،پیگیری و عملیاتی شدن دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح نظام بانکی را مصوب کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صبح امروز با حضور سرزده در ایستگاه شهرری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و ایمن‌سازی سوزن‌های جنوبی ایستگاه شهرری قرار گرفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ