وزیر خارجه چین هشدار داد آن دسته از سیاستمداران آمریکایی که در موضوع تایوان با آتش بازی می‌کنند، به پایان خوبی نمی‌رسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
سفر جاری رئیس جمهور چین به روسیه و همچنین میانجی‌گری ازسرگیری روابط تهران-ریاض، تشکیل‌دهنده بخشی از تلاش‌های پکن برای بازتعریف چهره بین‌المللی چین و مقابله با هژمونی آمریکا است.
سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد و آن را بازی با آتش خواند.
یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در اولین تجربه خود برای کانگژو چین موفق شد در دقیقه ۴۳ برای این تیم گلزنی کند.
در چنین شرایطی، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از سوی شی جینپینگ برای دیدار از چین دعوت شد. این دعوت در فاصله کوتاهی از اعتراضات در ایران صورت گرفت. اما انگیزه شی از این دعوت چه بود؟
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
میسون گرینوود از باشگاه منچستریونایتد به این خاطر که هرگز حاضر به حمایت از او نشد، عصبانی است و قصد جدایی دارد.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
لیست اولیه بازیکنان تیم ملی بسکتبال چین برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ منتشر شد.
سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ممکن است به خاطر بازی در لیگ چین، دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه، پیش از بازی پایانی دور گروهی، جشن صعود خواهد گرفت.
موفقیت‌های اخیر چین در پروژه‌های فضایی و دفاعی احتمالا نمونه‌هایی از آن چیزی است که شی باور دارد چین می‌تواند با سیستم ملت کل جدید و روحیه «دو بمب و یک ماهواره» به انجام برساند.
غلامرضا محمدی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان از عملکرد شاگردانش برابر چین تمجید کرد.
«"شی جین پینگ" در موضع گیری هایی گفته است که کاری که آمریکا با تایوان می کند شبیه به بازی با آتش است و در این معادله، بازیگری که با آتش بازی می کند، خواهد سوخت. از این رو قرار نیست چین بسوزد و اگر قرار باشد که به واسطه تحرکات آمریکا، چین بسوزد، این بدان معناست که چینی ها در زمین آمریکایی ها بازی کرده اند. از این رو، سفر "نانسی پلوسی" هم دقیقا با این نیت انجام شده که چین بسوزد. اما راهبردهای کلان چین، رویه هایی را تجویز می‌کنند که عملا از گرفتار شدن چین در این وضعیت جلوگیری می کنند.»
وزیر خارجه چین ضمن انتقاد از رویکرد آمریکا گفت اقدامات پکن در قبال تایوان در راستای حفظ تمامیت ارضی آن صورت می گیرد.
تحلیلگران به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان واکنش نشان داد و درباره تبعات خطرناک آن هشدار دادند.
وزیر خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را مورد انتقاد قرار داد.
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملتهای والیبال جهان را مقابل چین تجربه کرد؛ یک تجربه شیرین که با برتری ایران همراه بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ