جانشین پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه با اصلاحیه‌ای که مجلس برای ماده مربوط به قانون ساماندهی صنعت خودرو پیشنهاد شده است، باید فاتحه استاندارد، کیفیت، محیط زیست و … را خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر مخلوط ما با اضافه کردن سرکه کف کند نشان می دهد که عسل طبیعی نیست در غیر این صورت می توان تا حدودی به طبیعی بودن آن پی برد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
تونی کروس گفت هنوز از فوتبال لذت می‌برد ولی قصد ندارد بازی کردن را آن‌قدر کش دهد که خاطرات خوبش از یاد هواداران برود.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
پلیس بزرگراهی در ایالت جورجیای آمریکا مشغول جمع کردن خودرو‌های تصادفی از بزرگراه بود که خودرویی دیگر با عبور از سطح شیبدار کامیون و پرواز به هوا و سقوط به زمین، به خودرو‌های تصادفی اضافه شد.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
اضافه کردن یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به یک لیوان آب و نوشیدن آن، اسید استیک را تأمین می‌کند. اسید استیک قادر است سنگ‌های کلیه را نرم، تجزیه و حل کند و به آسان‌تر شدن فرایند دفع آن‌ها از طریق ادرار کمک کند.
وزیر خارجه روسیه گفت که در حال حاضر مسئولیت احیای برجام با ایران، روسیه و چین نیست و طرف‌هایی که این روند را متوقف کرده‌اند باید آن را احیا کنند.
اضافه کردن یکی دو کیلو وزن در طول زمستان چندان هم بد نیست، اما برای خیلی‌ها این اضافه کردن وزن سال به سال بیشتر می‌شود و کنار آمدن با آن معمولاً دشوار است، پس در کنار عادات غذایی سالم، فعالیت جسمی را فراموش نکنید.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
مسئول بسیج دانش آموزی از اضافه کردن محتوای چندرسانه‌ای به کتب آمادگی دفاعی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قابلیت «اینترکانکشن» یعنی رد و بدل کردن پیام بین پلتفرم های داخلی تا پایان سال عملیاتی می شود.
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن برای قدرتمندتر کردن تیمش با بازیکنی از نیجریه قرارداد بست.
اتحادیه اروپا امروز از اضافه کردن شرکت صنایع هواپیماسازی ایران به فهرست تحریم های خود به بهانه همکاری با روسیه خبر داد.
لرز کردن معمولا یکی از نشانه‌های رایج کاهش درجه حرارت بدن است، در واقع به عنوان یک مکانیسم دفاعی، برای گرم نگه داشتن بدن به شمار می‌رود. هیپوترمی مساله‌ای شناخته شده است، بنا براین مهم است که با علائم و درمان آن آشنایی داشته باشید.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
تمایل گل‌محمدی اضافه کردن نام آل‌کثیر به لیست تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ است، اما قبل از آن باید بادقت وضعیت این بازیکن را در تمرینات تیمش بررسی کند.
کارلوس کی‌روش با اضافه کردن یک بازیکن جدید، ۱۷ بازیکن را به برنامه ارزیابی فنی تیم ملی ایران دعوت کرد.
. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها به امضاء رساندند.
رئیس جمهور روسیه فرمان اضافه کردن نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به فهرست دارایی‌های فدرال این کشور را صادر کرد.
فدراسیون فوتبال استرالیا بحث اضافه کردن علیرضا فغانی را به لیست داوران بین المللی این کشور در سال ۲۰۲۳ را مورد بررسی قرار می‌دهد.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ