پلیس بزرگراهی در ایالت جورجیای آمریکا مشغول جمع کردن خودرو‌های تصادفی از بزرگراه بود که خودرویی دیگر با عبور از سطح شیبدار کامیون و پرواز به هوا و سقوط به زمین، به خودرو‌های تصادفی اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
«ولوسیتی» خودروی پرنده عمود پرواز کمپانی «ولوکوپتر» قرار است به عنوان اولین تاکسی پرنده اروپا در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس مسافران را جابجا کند.
دو نمونه اولیه از خودرو پرنده کانویر مدل ۱۱۸ ساخته شد و به پرواز درآمد.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
یک خودرو در اتفاقی عجیب در طبقه دوم یک آپارتمان مسکونی گیر کرد.
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
راننده یک خودرو در شرایطی که در هنگام رانندگی، دید مناسب و کافی به خیابان نداشت با سرعت زیاد از روی سرعت‌گیر رد شد و باعث پرواز ماشین شد.
یک خودروی پرنده با ظرفیت ۲ نفر در ژاپن پرواز آزمایشی انجام داد. این خودرو به ارتفاع ۳۰ متری زمین رفت و مسافت ۴۰۰ متر را طی کرد.
پرتاب پیش رو پنجمین پرتاب برای این موشک فالکون هوی خواهد بود که در ماه فوریه ۲۰۱۸ با انجام یک پرواز آزمایشی به یاد ماندنی کار خود را آغاز کرد. فالکون هوی در اولین پرتاب خود یک خودرو تسلا رودستر متعلق به بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس یعنی ایلان ماسک را در حالی که یک مانکن با لباس فضایی به نام استارمن در صندلی راننده آن نشسته بود به مدار اطراف خورشید فرستاد.
با این خودرو می‌توانید مسافت ۲۵۰ مایل را با یک بار شارژ طی کنید. ASKA A ۵ به اندازه یک خودروی شاسی‌بلند و اولین خودروی الکتریکی چهار نفره جهان است که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۲۵۰ مایل هوایی را طی کند.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
یک موتورسیکلت پرنده که می تواند به مدت ۴۰ دقیقه با سرعت ۶۲ مایل برساعت پرواز کند، در نمایشگاه خودروی دیترویت در آمریکا رونمایی شد.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.
بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر روی باند، تحقیقات برای یافتن علت بلند شدن دود انجام می‌شود. پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند. برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ