مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی از احتمال ایجاد یک وزارتخانه مستقل نیز به گوش می‌رسد.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
مشهد _ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: سامان‌دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافرها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد را مکلف کرد، حداکثر ظرف مدت یکماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی مسئولیت راهبری و نظارت بر طرح‌های ساماندهی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت و مشعل را به مدیر سرمایه‌گذاری و کسب و کار این شرکت ابلاغ کرد.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.
معاون گردشگری طرح سامان‌دهی تعطیلات را تشریح گروه و آن را مهم دانست.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از سامان‌دهی عایق رطوبتی بام حجره‌های عمارت بادگیر این مجموعه جهانی خبر داد و گفت: مرمت کاشی‌کاری و ستون سنگی ایوان خلوت کریمخانی نیز به پایان رسید.
عملیات اجرایی فاز اول پروژه سامان‌دهی حفاظتی و مرمت مجموعه تابلوهای نقاشی، بافته‌ها و مبلمان تاریخی کاخ موزه صاحبقرانیه آغاز شد.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
در حالی که یک بار دیگر زمزمه بازگشت طرح صیانت به مجلس و ورود دوباره کمیسیون مشترک به موضوع سامان‌دهی فضای مجازی مطرح می‌شود، نگرانی‌ها از اعمال محدودیت‌های بیشتر و گسترش فیلترینگ افزایش پیدا کرده است. صحبت‌های اخیر بعضی نمایندگان مجلس و مدیران نهادهای متولی هم گواه تداوم و حتی تشدید این محدودیت‌ها هستند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت باعث حذف شرکت‌های واسطه می‌شود و راه امضاهای طلایی را می بندد.
معاون گردشگری کشور با اشاره به اهمیت موضوع سامان‌دهی تعطیلات، بر هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ