بازیکنان آلومینیوم پس از باز کردن دروازه نساجی شادی گل خاصی انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال استقلال که با شرایطی متفاوت و البته پرحاشیه گام در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر گذاشته بود، با پیروزی در دومین دیدار خود به جمع تیم های مدعی پرسپولیس و سپاهان پیوست.
بنابراین نباید سکوت احمدی‌نژادی‌ها را ساده تعبیر کرد. برخی هدف او را فضاسازی برای راه یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.
پیش از شروع بازی برزیل و گینه یک دقیقه سکوت در حمایت از وینیسیوس جونیور انجام گرفت.
شوت تماشایی هافبک استقلال نزدیک بود گل تساوی این تیم مقابل پرسپولیس را به همراه داشته باشد.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
نخست، خبر وال‌‌‌استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس مبنی بر ارسال صدها توپ و یک میلیون گلوله جنگی و همچنین پهپادهای جدید از ایران به روسیه بود. وال‌استریت ژورنال گزارش کرده که طی۶ ماه گذشته، کشتی‌‌‌های باری بیش از ۳۰۰ هزار گلوله‌‌‌ توپخانه‌‌‌ای و یک میلیون گلوله از ایران به روسیه حمل کرده‌‌‌اند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اعتراض به داور دربی به سمت بازیکنانش رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد. او سپس با یحیی گل محمدی دست داد و راهی رختکن شد.
همه به خوبی می دانند ریکاردو ساپینتو نتوانست با علی فتح الله زاده مدیر عامل مسعتفی باشگاه استقلال ارتباط خوبی برقرار کند اما هیچ وقت این موضوع را در رفتار و مصاحبه هایش بروز نداد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته های گذشته رویکرد متفاوتی را در چینش قاضی های لیگ برتر در پیش گرفته است.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسئله کاملاً فوتبالی رقم خورد و رأی فوتبالی هم درباره آن صادر می‌شود.
ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران سرخابی میزبان بازی شهرآورد است.
لبخند بی‌رنگ آقا کریم روی تخت بیمارستان غم‌انگیزترین تصویری است که از او به یادگار خواهد ماند.
بازیکنان تیم‌ملی بدون صحبت با خبرنگاران و با ناراحتی حاصل از شکست، میکسدزون را ترک کردند.
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به درخواست برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی، سکوت کرده و پاسخی به تماس‌ها در این مورد پاسخی نمی‌دهد.
گلزنان بازی نفت آبادان و مس رفسنجان بعد از گلزنی شادی خاصی نکردند.
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ