همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفتگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت آنها تنبل و لوس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرمین سولمانوویچ، بدنساز 35 ساله اهل بوسنی، قتل همسر سابقش را به صورت زندگی در اینستاگرامش پخش کرد.
انیس مهمدی همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا احضار شد.
انیس مهمدی همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا احضار شد.
نام مهدی موش با گذشت زمان از تابلوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محو شد و این کوچه یا خیابان با نام مهدی خان شناحته می‌شد که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهید فروزش تغییر پیدا کرد. در دوره قاجار بخش قابل ملاحظه‌ای از املاک مهدی موش در همین خیابان بود و به همین دلیل به این نقطه از تهران گذر مهدی موش می‌گفتند.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
طلاق زن تهرانی از شوهرش وقتی به مرحله فرار از پرداخت مهریه رسید، صحنه‌ای خونین را کلید زد.
درگیری فرانچسکو توتی، ستاره سابق رم، با ایلاری بلاسی همچنان ادامه دارد و این بار دادگاه رای نهایی‌اش در پرونده جدایی آنها را صادر کرد.
وکیل دنی آلوز به راهکاری جدید برای خروج او از زندان بارسلونا و حبس خانگی پیدا کرده و آن هم مستقر شدن همسر سابق این بازیکن همراه دو فرزندشان در شهر بارسلوناست.
جیلیا آمودیو، همسر استفانو سنسی، معتقد است نباید اشرف حکیمی را به خاطر رفتاری که کرده تشویق کرد.
داماد سابق خانواده هنوز در صحنه جنایتی که خلق کرده ایستاده بود. دستان مرد اسیدپاش بشدت سوخته بود و لمس بدن سلینا و صورت نادیا کافی بود تا پدر نادیا که پزشکی معروف است، دچار سوختگی شود.
محسن پاک آیین سفیر سابق ایران نوشت: گذرنامه گلنار على یوا همسر فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تهران، نزد شوهرش بوده و وى با کمک سفارت آذربایجان و بر عبور، بدون رضایت شوهر در فروردین ۱۴۰۱ از ایران خارج شده.
بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
ماریا موران، همسر سابق یاسپر سیلسن، از این دروازه‌بان هلندی به دلیل ترک کردن خانواده‌اش شکایت کرد.
همسر سابق دنی آلوز در زندان به ملاقات او رفته و بار دیگر او را بی‌گناه دانست و گفت ستاره برزیلی روحیه‌ای قوی‌ دارد و همه خانواده‌اش او را بی‌گناه می‌دانند و منتظر آزادی‌اش هستند.
همسر سابق دنی آلوز، ستاره برزیلی که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، از او دفاع کرده و می‌گوید با شناختی که از آلوز دارد او امکان ندارد به زنی تعرض کند.
جرارد پیکه با کنایه‌ای سنگین پاسخ شکیرا، همسر سابق و مادر فرزندانش را در رابطه با آهنگ آخرش داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، صعود تیم ملی مراکش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ