رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گاف‌ها و لغزش‌های زبانی‌اش، عقب‌نشینی نیروهای ارتش روسیه از شهر خرسون اوکراین را عقب‌نشینی از شهر فلوجه عراق بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان گفت: این پیمان صلح باید براساس اصول و قواعد قوانین بین‌المللی امضا شود و این پیمان صلح باید واقعیت‌های پس از جنگ را شامل شود.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور سکندری خورده و به روی زمین افتاد. این چندمین بار است که جو بایدن در موقعیات های مختلف تعادلش را از دست می‌دهد.
رسانه‌های آمریکا تصاویری از تازه‌ترین حرکت جنجالی رئیس‌جمهور این کشور در مراسم «روز یادبود» منتشر کردند.
نیکولاس اشمیت یکی از زیباترین گل های فصل فوتبال اروپا را برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند.
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد میزان محبوبیت جو بایدن در ماه میلادی جاری به شکل بی‌سابقه‌ای در مقایسه با یک سال و نیم گذشته به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
بیلد تحلیل کوتاهی از حذف ناامیدکننده بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته است.
ماجراهای تکراری زمین خوردن «جو بایدن» در پله‌های هواپیما امروز هم تکرار شد.
اواخر دی ماه گزارش‌هایی مبنی بر کشف اسناد و اطلاعات محرمانه در خانه شخصی بایدن منتشر شد و رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.
اگر رئیس جمهوری در آمریکا تصمیم داشته باشد از موشک‌های هسته‌ای استفاده کند، حمل کننده کیف، آن را برای رئیس جمهور باز می‌کند. هویت رئیس جمهور از طریق کد‌های روی بیسکویت هسته‌ای تایید می‌شود و البته نیاز است که وزیر دفاع هم صدور فرمان حمله را تایید کند، اما قادر به لغو آن نیست. در این زمان وقتی کد‌های نظامی تایید شود، دستور حمله ابلاغ می‌شود و پس از شلیک، لغو آن دیگر ممکن نخواهد بود.
مهاجم اسبق پرسپولیس در نقش گلزن نفت مسجدسلیمان برای عبور از جدال با ملوان تبدیل شد.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
به گزارش منابع آمریکایی، جو بایدن از ترس گاف دادن بار دیگر به برگه تقلب متوسل شد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا دوباره راه خود را گم کرد.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
رئیس جمهور آمریکا به‌تازگی مدعی شده که واشنگتن در صورت حمله چین به تایوان، از این جزیره دفاع می‌کند اما به نظر می‌رسد کاخ سفید باز هم برای لاپوشانی این ادعا به دردسر افتاده است!
رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی تأکید کرد که در اعمال سیاست‌های ضدایرانی، تفاوتی بین دولت فعلی و قبلی آمریکا نیست.
بایرن بازهم بارسلونا را برد و رکورد زد
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اطمینان دارد این تیم دوباره فاتح بوندسلیگا خواهد شد.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
علیرغم اینکه ایران بارها گفته است برنامه ای برای ساخت سلاح اتمی ندارد، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می خواهد مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ