استقلال به طور قطع در روزهای آینده ۲ بازیکن خارجی جذب می کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاتزتا دلو اسپورت از قطعی شدن انتقال مارکو آرناتوویچ به اینتر خبر داد. به این ترتیب باید انتقال مهدی طارمی به این تیم را پایان یافته تلقی کرد.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
جذب قطعی محمد نادری باعث تکمیل لیست پرستاره تراکتور برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.
میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه پیشتاز است و قطعی شدن این انتقال به معنای پایان رویای حضور مهدی طارمی در لباس روسونری خواهد بود.
مدیران النصر قصد دارند در صورت قطعی نشدن جذب حکیم زیاش، بازیکن چلسی، برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.
سران نایب قهرمان اروپا در تدارک جذب قطعی دو بازیکن از چلسی هستند.
باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.
رئال تصمیم دارد فصل بعد پیراهن شماره 7 را به وینیسیوس بدهد و این حرکت می تواند نشان دهنده عدم تمایل قطعی باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه باشد.
باشگاه بارسلونا مطمئن است که هیچ مشکلی برای جذب یانیک کاراسکو در تابستان وجود نخواهد داشت.
کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم پاسخ داد.
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به جذب قطعی دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم به صدرنشینی ادامه بدهد.
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به جذب قطعی دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم به صدرنشینی ادامه بدهد.
با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
استقلال در پایان هفته پانزدهم وارد نقل و انتقالات میشود تا بازیکنان جدیدی را جذب کند.
بر خلاف اخبار مطرح‌شده، باشگاه استقلال هیچ پیشنهادی از تیم‌های قطری برای جذب «روزبه چشمی» و «ابوالفضل جلالی» دریافت نکرده است.
میلان در آستانه جذب قرضی و با گزینه خرید سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، قرار گرفته است.
چلسی برای جذب وسلی فوفانا با قراردادی شش ساله و با دستمزد حدود 200 هزار پوند در هفته به توافق رسیده و این بازیکن به زودی از لستر راهی لندن خواهد شد.
منچستریونایتد به توافق با آژاکس برای جذب آنتونی نزدیک شده و آخرین پیشنهاد این باشگاه نزدیک به مبلغ 100 میلیون یورو مورد قبول آژاکس قرار گرفته است.
علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا 100 میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت دو ماه از نقل و انتقالات همچنان به یحیی گل محمدی قول اطمینان از جذب مهاجم خارجی می دهد.
مدیران پاری سن ژرمن با رقم 15 میلیون یورو برای جذب رناتو سانچس، هدف پرتغالی باشگاه میلان، با لیل به توافق کامل رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ