تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نوید رضایی‌فر، سالار منجی و حسن علی‌اکبری به توافق نهایی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران یوونتوس مذاکراتی را برای جذب دومنیکو براردی، وینگر ساسولو، آغاز کرده‌اند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
کادرفنی پرسپولیس همچنان خلاف نظر علیرضا بیرانوند دنبال جذب گلر دوم برای فصل پیش روی رقابت های فوتبال باشگاهی هستند.
با انتقال پوریا حسین خانزاده به فولاد سیرجان می‌توان گفت که بهروز عطایی رسماً با یک تیم کهکشانی راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
سرخابی‌های پایتخت برای جذب گلر ملی‌پوش هوادار رقابت جالبی را در پیش دارند.
پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
از دقایقی پیش جلسه باشگاه پرسپوليس حول جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان آغاز شده است.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب دروازه‌بان جوان هوادار نامه زدند.
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.
آکادمی پرسپولیس استارت رسمی خود را برای حضوری موفق در فصل آتی را زده و به دنبال جذب ستاره‌ها و استعدادهای آتی فوتبال ایران است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول علاقه‌مند است در نقل و انتقالات تابستانی آینده هافبک جوان رئال مادرید را جذب کند.
باشگاه فنرباغچه در حال آماده کردن یک بسته پیشنهادی معقول برای جذب مدافع سیتی است.
تیم پتروپالایش بلیش که میزبانی مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان را برعهده دارد، در مرحله مقدماتی با دو تیم خارجی هم‌گروه خواهد شد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد که تیمش تمایلی به اضافه کردن کشتی‌گیر ملی‌پوش جدید و خارجی در مرحله پایانی لیگ برتر فرنگی نخواهد داشت.
در حالی که تنها چهار ملی‌پوش در مرحله مقدماتی با تیم‌های لیگ برتری کشتی فرنگی قرارداد بسته بودند، با توجه به پیشنهادات مالی پایین، ستاره‌های این رشته حتی علاقه‌ای به حضور در مرحله پایانی مسابقات هم ندارند.
مدیر و مربی تیم ستارگان ساری گفت که اگر در تعداد خارجی‌های حاضر در لیگ برتر تجدید نظر شود، برای این باشگاه جذب آخرین ملی‌پوش کشتی آزاد صرفه اقتصادی دارد.
انتصاب مسئول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور
عقب ماندن استقلال در نقل و انتقالات از رقیب سنتی، این احتمال را افزایش داده که آجورلو به هر قیمتی که شده، این هافبک ملی‌پوش را جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ