سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: به بازیکنان جوانم اعتماد کردم و دیدم نتیجه بازی را تغییر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که بارسلونا قصد دارد از فرصت جدایی عثمان دمبله برای جذب کیلیان امباپه استفاده کند.
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
«در حال حاضر حقوق کارگر ما با کشور‌های بسیار عقب مانده از جمله کشور‌های آفریقایی برابری می‌کند. طبیعتا وقتی یک کارگر می‌تواند در عراق حداقل ماهی ۶۰۰ دلار درامد داشته باشد، چرا این فرصت را از دست بدهد؟ عراق تنها کشوری نیست که کارگر ماهر ایرانی را جذب می‌کند. عربستان و ترکیه نیز از دیگر کشور‌هایی هستند که کارگران متخصص ایرانی را جذب می‌کنند. »
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا ۱۰ تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.
بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر یا متولی بازار سرمایه منتقد است. نهاد متولی به جای این که سعی در جذب نقدینگی‌ها داشته باشد، یا عمق مناسب در بازار ایجاد کند و بازار را به سمت امنیت ببرد، بیشتر بر مدیریت شاخص متمرکز شده است. به نظر می‌رسد ترس از تکرار بازی‌هایی که سال ۱۳۹۹ اتفاق افتاد نیز وجود دارد.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، در بشیکتاش هم با مشکل جدی مواجه شده اما هنوز فرصت حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد.
آذری جهرمی: آماری رسمی یا غیر رسمی از مهاجرت نخبگان استارت‌آپی ندارم، اما برنامه‌های کشور‌های همسایه برای جذب نوآوری و توسعه استارت‌آپ‌ها قابل توجه است.
پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده است و تیم ها تا 13 بهمن فرصت خواهند داشت، نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.
کلاغ‌ها معمولا فرصت طلب و خلاق هستند و معمولا از منابع غذایی جدید استفاده می‌کنند یا استراتژی‌های تغذیه جدیدی را برای آسان‌تر کردن زندگی خود به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، کلاغ آمریکایی از ماهی تغذیه می‌کند و برای صید آن در برخی موارد از نان یا مواد غذایی دیگر به عنوان طعمه برای جذب ماهی استفاده می‌کند.
ریو فردیناند، مدافع بازنشسته انگلیسی، تایید کرد که تیم سابقش، منچستریونایتد، فرصت جذب لوکا مودریچ کروات را از دست داده است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد که تیمش تمایلی به اضافه کردن کشتی‌گیر ملی‌پوش جدید و خارجی در مرحله پایانی لیگ برتر فرنگی نخواهد داشت.
شرکت‌های فناوری تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توئیتر را که توسط مالک جدید آن اخراج شده‌اند، جذب کنند. آنها به این تحول به چشم یک فرصت مناسب می‌نگرند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصویب لایحه اعمال تخفیفات عوارض را فرصت ویژه ای برای جذب مشارکت شهروندان دانست که با یک کار جمعی از سوی مناطق، موجب احیای درآمد نقد شهرداری می‌شود.
وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
دو دهه پیش اورتون فرصت داشته به راحتی کریستیانو رونالدوی جوان را جذب کند.
دو دهه پیش اورتون فرصت داشته به راحتی کریستیانو رونالدوی جوان را جذب کند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اغتشاشگران با عنوان داعشی‌های داخلی نام برد و گفت: این افراد نیز همانند داعشی‌ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می‌کنند و اگر به آن‌ها فرصت و میدان دهیم در همه حوزه‌ها با همین رویکرد اقدام خواهند کرد و مانند داعشی‌های سوری و عراقی حتی از خارج نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود نیرو جذب خواهند کرد.
سیاست‌ورزی هوشمندانه می‌کوشد که مردم را همراه و هم‌رای خود کرده و اعتراض آنان را به ویژه اگر از جوانان باشند، محترم شمرده و با توصیف آن به عنوان فرصت از یک سو سیاست نادرست را اصلاح و از سوی دیگر متعرضین را جذب و ظرفیت اعتراضات را تخلیه کند.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی در فرصت باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم است و به این‌منظور رافائل لیائو از میلان را هدف گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۰۰ سالن و زمین چمن در حال تحویل است و ان شالله مابقی هم در فرصت مناسب تا پایان سال تحویل داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ