چندماهی می‌شود که روی جدیدتری از عادل فردوسی‌پور نمایان شده است؛ عادل پیش از این هم در اتفاقات مختلف جانب مردم را داشت، ولی از آنجایی که فعالیتی در فضای مجازی ندارد، واکنش‌هایش چندان دیده و شنیده نشده است. این مورد، ولی از زمان مرگ مهسا امینی دستخوش تغییر شده است. او احتمالا به‌واسطه نداشتن قیدوبند حاصل از همکاری با صداوسیما، حرف‌ها و اعتراضاتش را راحت‌تر بیان می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق تیم های فجرسپاسی و برق شیراز در این فصل روی صندلی مدیریت شهرراز شیراز می نشیند.
مشهد ـ مدیر عامل آتش نشانی مشهد از ایراد خسارت به یک خودرو و تأسیسات برق در محدوده مرکزی این شهر در پی ریزش تیرچه‌های بتنی پیش ساخته از روی جرثقیل درحین جابجایی خبر داد.
مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.
نماینده ایران در هیئت عامل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بیان کرد که اوپک‌پلاس برای تصمیم‌گیری درباره سیاست تولید خود همه گزینه‌ها را در نظر دارد.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
وعده‌های غذایی سنگین معمولا ما را خسته و بی‌حال می‌کند و باعث می‌شود روی مبل یا تخت استراحت کنیم. با این حال، کسانی که سوزش سر دل مداوم را تجربه می‌کنند، باید از این عادت اجتناب کنند.
دکتر «جان گاتمن» روان شناس معروف براساس مطالعاتی که در ۵۰ سال روی ۴۰ هزار زوج انجام داده، ۴ عاملی که یک طلاق را پیش بینی می‌کنند معرفی کرد.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که سفر به عربستان سعودی و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی در سال جاری محتمل است.
امیر قلعه نویی بر خلاف اولین دوره حضورش روی نیمکت تیم ملی، این بار با پیروزی شروع نکرد.
در کنار حمایت همکاران و جامعه فوتبالی انگلیس، چهره‌های جدیدتر هم حاضر به نشستن روی صندلی گری لینه‌کر نشدند تا حمایت خاصی از این کارشناس – مجری فوتبالی صورت بگیرد.
حمام هر روز باعث از میان رفتن چربی روی پوست و مو‌ها می‌شود که وجود آن برای حفظ رطوبت و سلامت آن‌ها ضروری است. حتی آب داغ بدون صابون می‌تواند بخش زیادی از باکتری‌های مفیدی که پوست برای حفظ درخشندگی و قابلیت ارتجاعی خود به آن نیاز دارد را از میان ببرد؛ بنابراین کاهش دفعات حمام کردن به یک یا دو بار در هفته برای سلامت مفید است.
شروع یک روال پیاده روی ساده است، زیرا برخلاف تمرینات بدنسازی، هزینه اولیه اندک بوده و برنامه منعطفی دارد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئال وایادولید همچنان روی نوار ناکامی قدم برمیدارد و فاصله چندانی تا منطقه خطر ندارد.
بر اساس مطالعاتی که بر روی میل مهاجرت در میان دانشجویان رشته‌های پزشکی انجام شد، ۸ عامل اصلی مهاجرت تحصیلکردگان در این رشته‌ها اعلام شد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:از این پس اصل بر عادی بودن نامه‌های سازمان بازرسی است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.
عادل فردوسی‌پور در جام حرف و مشاغل گل به ثمر رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو شاسی بلند تیگو پنج مورد اسیدپاشی قرار گرفته و خسارت دیده است و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.
احتمالا نامه‌ای مهم و مبنی بر بی‌توجهی به قوانین و مقررات کشور در انتخابات عامل تصمیم کامرانی‌فر بوده است.
احتمالا نامه‌ای مهم و مبنی بر بی‌توجهی به قوانین و مقررات کشور در انتخابات عامل تصمیم کامراانی‌فر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ