مدیرعامل سابق تیم های فجرسپاسی و برق شیراز در این فصل روی صندلی مدیریت شهرراز شیراز می نشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب پیکان تهران برای بازی مقابل نساجی مازندران اعلام شد.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
اعضای کادر فنی تیم فوتبال پیکان در فصل جدید لیگ برتر مشخص شدند.
رسول خطیبی این بار در نقش مدیرعامل یک صعود دیگر در فوتبال ایران را تجربه کرد.
داور جوان و با استعداد اصفهانی در اثر شدت صدمات تصادف درگذشت.
سرمربی سابق و فعلی آلومینیوم اراک در فرودگاه شهید مدنی تبریز با هم دیدار کردند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رسول خادم هم مثل دایی جمع کند از ایران برود؟
قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: حرف‌های عباس جدیدی، زخمی است که نباید دوباره تازه شود و از نو به آن بپردازند. شاید اگر ۲۰ سال پیش این‌ها را می‌گفت خریدار داشت، نه حالا.
رسول خادم: تختی تاوان باشرف زیستن را داد
رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
رشت- «اصغر رسول زاده» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور انتخاب شد.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
رسول منتجب‌نیا گفت: مسئله این است که گوش شنوایی نیست. همه تریبون‌ها در اختیار یک گروه است. با این وضعیت نه جمهوریت حفظ می‌شود و نه اسلام، چون این رفتار‌ها ضدجمهوریت و ضداسلام است. تهمت زدن گناه کبیره است. این حرف‌ها برخلاف سیره امام است. این‌ها از امام یک جمله را گرفتند که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.
رسول خادم، پسشکسوت و قهرمان پیشین کشتی جهان نوشت: به همین سادگی خودتان و دولت تان را راحت کرده اید و همه چیز اعتراضات مردمی را سپرده اید بدست حوزه امنیتی و خلاص!
ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ صاحب سه مدال طلا و یک برنز شد.
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به سه مدال طلای حرکت یکضرب، دوضرب و مجموع مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا دست یافت.
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.
آشوبگران که ابایی از حمله به مردم عادی و نیروهای انتظامی ندارند، یک نفر دیگر از مردم‌مان را غریبانه و ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
"روز ملی کشتی" مصادف است با زادروز پهلوان غلامرضا تختی بزرگ. نام جاودانی که چند سالی است بسیاری در تلاشند تا در پشت نام‌های نان آور و مال آور دیگر کمرنگش کنند!
قهرمان وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی گفت: در بازی های کشورهای اسلامی تمام فکرم این بود که رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکنم که به نظر خودم خیلی عجول بودم.
در رقابت های دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، رسول معتمدی موفق شد 3 مدال طلا را از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ