بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر معتقد است نفراتی شایسته حضور در تیم ملی بودند که دعوت نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترنت الکساندر-آرنولد می‌گوید آرزو دارد به عنوان کاپیتان اول لیورپول شناخته شود.
این فاجعه دومین ریزش ساختمانی است که در دو روز گذشته پس از چهار کشته در روز یکشنبه در شمال مصر روی داده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس با تعیین 150 میلیون یورو قیمت برای رضایت نامه ویکتو اوسیمن او را عملا غیرقابل فروش کرده است.
یک پوشه جدید در دسکتاپ ایجاد می‌کنیم و به جای نام از ترکیب "Alt + ۲۵۵" استفاده می‌کنیم. روی پوشه RMB - "Properties" - "Settings" - "Change Icon" کلیک کنید، به جای آیکون از یک آیکون شفاف نامریی استفاده کنید.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
رییس حوزه قضایی سیمینه در یک پرونده کیفری متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه خرید داروهای کودکان بی سرپرست دارای بیماری‌های خاص و سرطانی حوزه قضایی سیمینه محکوم کرد.
کلودیو رانیری که توانست تیم کالیاری را به سری A برگرداند، از عشقش به این تیم سخن گفت، جایی که برای اولین بار مربیگری را تجربه کرده است.
آنچه که هر روز می‌خورید می‌تواند تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روحی شما داشته باشد؛ اغلب افراد برای حفظ سلامتی یا پیشگیری از اضافه وزن تمایل دارند که یکسری از خوراکی‌ها را از سبد غذایی خود حذف کنند، اما یک راه مؤثرتر برای نزدیک شدن به این هدف این است که به جای حذف مواد غذایی، یکسری خوراکی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنند و به طور روزانه آن‌ها را مصرف کنند.
با توجه به چت‌هایی که با ایرانیان داشته‌ام، دغدغه‌های اجتماعی آنان شامل مسائلی مانند بیکاری، فساد، بحران مسکن، نابرابری اجتماعی، نارضایتی از سیاست‌های دولت، محدودیت‌های اجتماعی و فرهنگی، تحریم‌ها و تاثیر آن بر زندگی مردم، آموزش و پرورش و حقوق زنان بوده است.
هواداران لاتزیو در آستانه دیدار امشب تیم‌شان مقابل اسپتزیا در هفته سی‌ام سری آ در شهر لااسپتزیا با هواداران حریف و پلیس به شدت درگیر شدند تا جایی که پلیس وضعیت اضطراری اعلام کرده است.
احتمالا آندرانیک تیموریان جای رحمان رضایی را در تیم ملی می‌گیرد.
کریستوف گالتیه متهم ردیف اول حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان است اما او معتقد است تیمش تاوان عملکرد بد باشگاه در انتقالات زمستانی را پس داد.
مهاجم پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:تاکسی‌های آنلاین در شهر خدمات می‌دهند و هرچند راجع به این موضوع نیز جای یک سری دقت نظر و ورود به جزئیات وجود دارد.
یک امضا به مجوز جای یک گل به آمریکا
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
ژاوی هرناندز تایید کرد که بارسا در انتقالات زمستانی به جای جرارد پیکه مدافعی جدید جذب خواهد کرد.
سرمربی مس رفسنجان می گوید تیمش دچار بدشانسی های زیادی شده اما همیشه اوضاع اینطور نمی ماند و ورق برای آنها برمی گردد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آن است که تا جای ممکن دلار را از چرخه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری خود با یکسری از کشورها خارج کند.
روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می‌کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سر‌ها در بیاورد.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ