ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه‌برداری ایران گفت: سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی بالا بود و در واقع به اندازه مسابقات جهانی وزنه می‌زدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا یوسفی در دسته +۱۰۹ کیلوگرم، با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم به مدال نقره حرکت دوضرب آسیا رسید.
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
علیرضا یوسفی در حرکت دوضرب مسابقات قهرمانی آسیا فاصله ای با کسب مدال طلا نداشت، اما در لحظه آخر وزنه 249 کیلوگرمی را از دست داد.
مصطفی جوادی با حدنصاب مجموع ۳۶۴ کیلوگرم «۱۵۹ یک‌ضرب و ۲۰۵ دوضرب» ضمن کسب مدال برنز دوضرب، در مجموع نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
میرمصطفی جوادی در روز درخشش چینی ها، موفق به کسب مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع دسته 89 کیلوگرم وزنه برداری آسیا شد.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را به خود اختصاص داد.
وزنه‌بردار ایران مدال طلای دو ضرب و نقره یک ضرب دسته ۸۱ کیلوگرم قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا در کره‌جنوبی را گرفت.
حسین سلطانی با کسب مدال نقره یکضرب و طلای دوضرب، در مجموع نیز به عنوان قهرمانی آسیا در دسته 81 کیلوگرم دست یافت.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
علی داوودی در حالی که یک فرصت استثنایی برای رسیدن به طلای دوضرب فوق سنگین جهان داشت، نتوانست از پس وزنه 252 کیلوگرمی بربیاید.
ملی پوش ایران در دسته ۷۱ کیلوگرم بانوان ایران نتوانست در حرکات یک ضرب و دوضرب مسابقات جهانی به موفقیتی دست پیدا کند.
مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا در بحرین با کسب شش مدال برای تیم ملی ایران از جمله مدال طلای داودی در حرکت دوضرب پایان یافت.
مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا در بحرین با کسب شش مدال برای تیم ملی ایران از جمله مدال طلای داودی در حرکت دوضرب پایان یافت.
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به سه مدال طلای حرکت یکضرب، دوضرب و مجموع مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا دست یافت.
وی در دو ضرب با رکورد ۲۰۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و در مجموع نیز با ۳۷۲ کیلو نقره‌ای شد.
زارعى به مدال برنز حركت يكضرب و چترايى به نقره دوضرب و برنز مجموع دسته 89 كيلوگرم دست پيدا كردند.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
قهرمان وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی گفت: در بازی های کشورهای اسلامی تمام فکرم این بود که رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکنم که به نظر خودم خیلی عجول بودم.
وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ایران با کسب یک مدال برنز در حرکت یک ضرب و دو مدال نقره در حرکت دو ضرب و مجموع به کار خود پایان داد.
معتمدی با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم در یک ضرب و با مهار وزنه ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجمووع ۳۹۰ کیلوگرم، سه مدال طلای حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع را با اقتدار از آن خود کرد.
با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.
رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال طلای حرکت یک ضرب دو ضرب و مجموع بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.
نماینده دسته ۶۷ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان به مدال برنز دو ضرب بازی های کشورهای اسلامی دست یافت.
وزنه بردار ملی پوش ایران در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی توانست به صورت غیررسمی رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ