پرسپولیس امروز (جمعه) آخرین تمرین پیش از سفر به اهواز را انجام خواهد داد و بعد از آن با یک پرواز چارتر تهران را ترک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیراجرایی تراکتور اعلام کرد که حال هوادار آسیب دیده این تیم بهتر شده است.
خوان لاپورتا انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را خبری خوب برای لالیگا عنوان کرد.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
سرمربی فصل گذشته شهرداری آستارا از تمدید قراردادش با این باشگاه خبر داد.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری بازی با سوسیداد تایید کرد که لوکا مودریچ مشکلی برای حضور در فینال کوپا دل ری ندارد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، که با گلزنی در دیدار امشب تیمش به بهترین گلزن آسیایی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد می‌گوید این رکورد برای فوتبال آسیا خبر خوبی است.
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
بازگشت سادیو مانه به تمرینات، اتفاق خوبی بود که امروز بایرنی ها را خوشحال کرد.
در پایان هفته سیزدهم لیگ، ذوب آهن مهدی تارتار توانست با یک تساوی از اهواز راضی به خانه برگردد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
خبر خوبی از اردوی قطر در مورد علیرضا بیرانوند به گوش می‌رسد.
خبر خوبی از اردوی قطر در مورد علیرضا بیرانوند به گوش می‌رسد.
خبر خوبی از اردوی قطر در مورد علیرضا بیرانوند به گوش می‌رسد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در چندماه گذشته علی الحسابی به میزان تقریبا ۵۰ درصد از معادل ریالی رتبه آموزشیار معلم برای مدت ۹ ماه (۶ ماهه سال ۱۴۰۰ و ۳ ماه ۱۴۰۱) واریز شده است، در فیش حقوقی این کسور تحت عنوان برگشت جبرانی منظور شده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از این که گلیزرها تصمیم به فروش این باشگاه دارند ابراز خوشحالی کرد.
بازگشت وحید امیری خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها بود اما به نظر می‌رسد او با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.
وحید امیری پس از سپری کردن دوران سخت مصدومیتش این روزها در اردوی تیم ملی پا به توپ شده است.
کنعانی گفت: نشست‌های بین‌المللی فرصت خوبی است برای نشست‌های سیاسی و مذاکرات حاشیه‌ای بین مقامات کشور‌ها؛ اینکه در حاشیه نشست گفتگو‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت بگیرد من این احتمال را رد نمی‌کنم.
ادوارد استیل سرمربی شارلوا در نشست خبری پیش از بازی با بروژ، به تمجید از وینگر جدید و ایرانی خود پرداخت.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۱۵ استان کشور همچنان ادامه دارد از یاری رسانی به بیش از ۶۱ هزار آسیب‌دیده از سیل خبر داد.
نهاد وکالت این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد؛ از یک سو با افرادی مواجه هست که قصد دارند به اصطلاح با رفع انحصار از عرصه خدمات حقوقی در کشور به این نهاد خدمت کنند و از سوی دیگر با مدیرانی سروکار دارد که گویا خود از نهاد تحت نظر خود هیچ اطلاعی ندارند و با بیان مواضع اشتباه و نادرست به پیچیده‌تر شدن اوضاع این نهاد کمک می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ