در پی تقویت سامانه بارشی در روز جاری (یکشنبه) و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران درخواست کرد پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
در ژانویه 2023، سونو جیسوال، یکی از مسافران پرواز شماره 691 خطوط هوایی یتی، همزمان با سقوط هواپیما در نپال، به صورت زنده در فیس بوک پخش شد. همه 72 سرنشین هواپیما به طرز غم انگیزی جان باختند.
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت ۲۴ دیشب انجام شود با یک ساعت تاخیر ودر ساعت یک بامداد مسافرگیری کرد.
قربانعلی با بیان اینکه مشکل اینترنت و عدم اتصال سیستم رزرویشن، باعث توقف چک اتومات بلیت مسافران شده است، توضیح داد: همکاران امروز چکینگ بلیت را در فرودگاه به صورت دستی انجام می‌دهند که همین امر موجب تاخیر پروازی شده است.
مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند که در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
سرپرست فرودگاه امام خمینی گفت: نظارت‌ها بر مسافران سه مبدا پروازی برای جلوگیری از انتشار سویه جدید بیشتر شده است.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه‎ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کیش از مبدا پروازی به مقصد قطر حذف نشده و شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی قطری مهیای جابه جا کردن مسافران جام جهانی از این مبدا خواهند بود.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از لغو همه محدودیت‌های کرونایی لبنان برای مسافران این مسیر پروازی خبر داد.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ