مدیرعامل شرکت فیسبوک که به تازگی به متا تغییر نام داده، اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر اخراج کارمندان در این شرکت آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
پلتفرم اجتماعی ردیت اعلام کرد ۵ درصد نیروی انسانی خود یا ۹۰ کارمند را اخراج می کند و به این ترتیب به جرگه شرکت های فناوری پیوست که در سراسر آمریکا نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
جی پی مورگان طی هفته گذشته تعداد ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.
شرکت متاپلتفرمز مالک فیس بوک، مشاغلی در بخش های مختلف کسب وکار و همچنین واحدهای عملیاتی اش را کاهش داده است.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
لینکدین که یک شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت است، به دلیل کاهش تقاضا ۷۱۶ کارمند خود را اخراج و همچنین اپلیکیشن شغل یابی خود در چین را تعطیل می کند.
اخراج های ادامه دار در آمازون به کارمندانی رسیده که به طور مستقیم در فرایند تولید بازی رایانه ای فعالیت می کنند.
در این جا تصاویری از یک سند تاریخی با قدمت حدودا ۱۱۰ ساله را ملاحظه می‌کنید که میزان حقوق کارمندان وزارت جنگ را در زمان آخرین پادشاه قاجار نشان می‌دهد.
متا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۰ هزار نیروی انسانی دیگر را کاهش می دهد.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.
آستانه اشرفیه - فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت تسهیلات در بانک را قفل و کارمندان را محبوس کرد.
شرکت آمازون به کارمندانش اعلام کرده که باید از روز یکم می به بعد حداقل هفته‌ای سه روز در محل کار خود حاضر شوند.
متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک نهایی سازی بودجه چند تیم خود را به تعویق انداخته زیرا تصمیم دارد دوباره تعدادی از کارمندانش را اخراج کند.
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها در استان تهران است و لذا اعضا این کمیته با اجماع پیشنهاد دورکاری فعالیت آن دسته از کارمندان که امکان و قابلیت دور کاری دارند را به مراجع بالا دستی ارائه داد.
رهبران اتحادیه کارگری اعلام کرده اند ۲۰۰کارمند اپل در استرالیا مشغول آماده سازی هستند تا قبل از کریسمس برای شرایط کاری و دستمزد بهتر اعتصاب کنند.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
ایلان ماسک که به تازگی توئیتر را خریده دستور اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی را صادر کرده است.
اتحادیه نماینده کارمندان اپل در استرالیا به دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات دستمزد رای به اعتصاب داده است.
طبق گزارشی جدید مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا پلتفرمز( شرکت مادر فیس بوک) به کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت نامشخص اقتصادی  استخدام نیرو و فرایند تغییر ساختار شرکتی متوقف می شود.
یک پیمانکار متا به ۶۰ کارمند اعلام کرده آنها به وسیله یک الگوریتم و به طور تصادفی از شغل خود اخراج شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ