رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساسنامه جایزه زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، باهدف معرفی و قدردانی از دانشمندان و فناوران در حوزه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به تصویب شد.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بازهم جراحی می‌شود؛ اینبار توسط سجادی
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
عضوناظر مجلس در هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن درباره شبهات مطرح شده نسبت به دست‌درازی به منابع مالی این صندوق گفت:برداشت منابع مالی صندوق خارج از اساسنامه،تخطی ازقانون بوده و مجلس برخورد می کند.
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: اساسنامه سه شهر به نام‌های گلمان استان آذربایجان غربی، تابناک استان فارس و مهرگان استان قزوین مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
هیات وزیران اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را با سرمایه یک میلیارد ریال تصویب کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید مصوبه اصلاح اساسنامه صندوق ملی مسکن در جلسه این شورا خبر داد.
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
اساسنامه دو صندوق دارایکم و پالایشی یکم چندی پیش اصلاح و به تصویب هیات دولت رسید. یکی از اصلاحات این بود که این دو صندوق دارای بازارگردان شوند. عملکرد بازارگردان صندوق پالایشی یکم چگونه بوده است؟
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
صندوق ملی مسکن با تصویب اساسنامه آن و تایید شورای نگهبان شروع به کار کرده و بنا به گفته رییس هیات عامل این صندوق تاکنون ۶۶۰۰ میلیارد تومان عمدتا از خزانه دولت در آن جمع شده؛ این در حالی است که در شش ماهه نخست امسال مالیات خانه‌های خالی ۴۸۵ میلیون تومان و مالیات واحدهای لوکس فقط ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بوده است؛ یعنی تقریبا هیچ!
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.
از فردا ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس که بعد از تصویب در هیات دولت در اساسنامه صندوق پالایش یکم انجام شد، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
اساسنامه صندوق ملی مسکن در چهار فصل، ۱۸ ماده و ۹ تبصره از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، اساسنامه پارک علم و فناوری سلامت را بازنگری و به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در جلسه شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
کانون بازنشستگان شرکت ملی مس در خصوص اخبار مطرح شده در زمینه تغییر اساسنامه صندوق بازنشستگی مس خطاب به بازنشستگان شرکت مس اطلاعیه ای صادر کرد.
رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ