پیام حیدری این هفته قضاوت دیداری در لیگ یک را برعهده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
«نوشیدن قهوه اتصال بین نواحی حالت شبکه پیش‌فرض مغز، شبکه‌ای که در هنگام استراحت با فرایند‌های خودارجاعی مرتبط است، را کاهش داد. هم‌چنین اتصال کاربردی بینِ شبکه‌های موتوری/حس-پیکری (حس‌هایی که برخلاف حس‌های چشایی و بینایی، جای خاصی در بدن ندارند) و قشر پیش‌پیشانی کاهش پیدا کرد، این درحالی بود که اتصال در نواحی بینایی در سطح بالاتر و شبکه کنترل اجرایی ِ سمت راست، بعد از نوشیدن قهوه افزایش پیدا کرد.»
شارلروا بدون حضور وینگر ایرانی خود نخستین بازی پیش‌فصل را پشت سر گذاشت.
ملی پوشان استقلال و پرسپولیس فصل را بدون استراحت به پایان می برند و این یکی از اتفاقات عجیب برای آنها در سال های حضور در فوتبال است.
اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز بار دیگر از ترکیب اصلی خود مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی استفاده خواهد کرد.
در صورتی که معده زمان کافی برای استراحت و هضم غذا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع شود.
تعاریف متنوعی و گسترده‌ای با توجه به علوم مختلف ارائه گردیده است، اما به زبانی ساده می‌توانیم بگوییم داشتن استراحت و خواب مورد نیاز بدن در ساعات مشخصی را خواب کافی گویند.
در حالی که خواب جزء مهمی از استراحت فیزیکی است، تنها یکی از هفت نوع استراحت مورد نیاز برای احساس سرزندگی و انرژی کامل را در بر می‌گیرد.
درد‌های زانو با مراقبت و استراحت به طور کامل برطرف می‌شوند، اما بعضی درد‌ها هم نیاز به پیگیری‌های جدی‌تر و حتی مراجعه به پزشک دارند. با این حال برخی گزینه‌های غذایی نیز هستند که درست مانند دارو‌های بدون نسخه، می‌توانند تاثیر زیادی در کاهش درد زانو داشته باشند.
کاپیتان تیم ملی ایران در سه ماه اخیر حضور ثابت در تمام مسابقات مهم داشته است.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
در صورت امکان، سعی کنید هر روز در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید و بخوابید. این به بدن شما کمک می‌کند تا بداند چه زمانی برای استراحت در شب فرا رسیده است و شما با احساس آرامش بیشتری از خواب بیدار خواهید شد که مطمئناً این آرامش روی صورت شما نیز ظاهر می‌شود!
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
ارلینگ هالند در مصاحبه با نشریه جی‌کیو اطلاعات جدیدی از زندگی شخصی‌اش فاش کرد که جالب توجه بوده است. از مراقبه و استراحت بدون اینترنت گرفته تا الگوبرداری از مسی و آگوئرو.
به طور میانگین بدن شما به ۷ تا ۹ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد. پس وقتی این میزان از خواب و استراحت را دریافت نکند استرس و اضطراب به سراغش می‌آید؛ بنابراین سعی کنید روز قبل از امتحان خوابتان را کنترل کنید.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
امباپه بدون استراحت به تمرین پاریس برگشت
با اعلام رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر تا عید نوروز 1402 بدون تعطیلی برگزار خواهد شد.
دومینگو پاتینچیا ستاره سالهای دور پورتو با تمجید از مهدی طارمی، می گوید او بازیکنی است که به هیچ دفاعی استراحت نمی دهد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: به میزان کالری مورد نیاز روزانه بدن متابولیسم پایه گفته می‌شود بدن ما حتی هنگام استراحت با انجام عملکرد‌های اساسی برای حفظ زندگی، کالری می‌سوزاند. در هنگام ورزش به آنزیم‌های کبدی کمک می‌کنیم که فعال شوند و چربی‌ها را به سلول بفرستند تا سوخته شوند بدین ترتیب چربی‌های موجود در کبد به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ