یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت‌های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می‌شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین انواری گفت: باید طوری شود که مذاکرات مربوط به لایحه حجاب علنی نشود چرا که التهاب آور خواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
این موضع شخصی میرسلیم است که حزب موتلفه با این قبیل موضع‌گیری‌ها هیچ موافقتی ندارد. با توجه به اینکه میرسلیم نماینده است و در مقام نمایندگی برای اظهارنظر آزاد است نمی‌توانیم او را منع کنیم، اما طبیعتاً این موضع‌گیری‌های او درباره خودرو به حزب آسیب وارد کرده و بر موقعیت آن تأثیر می‌گذارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب در حضور دانشمندان و دست اندرکاران صنعت صلح آمیز هسته‌ای، جمهوری اسلامی را در سکوی صداقت و وفاداری به پیمان‌های بین المللی نشاند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات آتی یک پیشنهاد به شورای نگهبان ارائه کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
رفیق دوست عضو حزب موتلفه گفت: همه از موتلفه می‌ترسیدند چون این حزب ثابت رای بوده و پای عهد خود است. خواهش می‌کنم جوانان به موتلفه بپیوندد تا این موتلفه باشد که انقلاب را تقدیم امام زمان کند.
یک عضو موتلفه درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد.
یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه حماسه ۹ دی پایانی بر ۸ ماه مناقشه خیابانی و ماجراجویی سیاسی بود، گفت: در اغتشاشات اخیر آمریکایی‌ها باز هم به دنبال تکرار اشتباه خود در ۱۴۰۱ بودند.
یک عضو حزب موتلفه اسلامی بیانیه ضدایرانی چین و کشورهای عربی را غیردوستانه، غیرمنصفانه و خلاف انتظار برشمرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، راهکار خود برای انقلاب اداری را اعلام کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده تهران در مجلس راهکار خود برای انقلاب اداری را اعلام کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنشی عجیب مخالفت خود را با حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه ها نشان داد.
عضو حزب موتلفه نوشت: عده‌ای از زنان ظرفیت اخلاقی کافی برای رفتن به محیط‌های هیجانی را ندارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در مخالفت با توافق برجامی احتمالی توئیت زد.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
۵ تیم پرتغالی و ۲ تیم ایران در بین محبوب‌ترین شکار‌های ستاره ایرانی پورتو قرار دارند.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ