محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید «نازل چرخشی شستشوی تیوب با فشار کاری ۱۵۰۰ بار» کاربردی در صنعت نفت و گاز شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، با به ثمر رساندن گل تساوی مقابل اودینزه طرفداران تیمش را به وجد آورد.
ناپولی در دیدار مقابل سالرنیتانا با گل ماتیاس اولیورا، مدافع اروگوئه‌ایش، پیش افتاده و در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ» اظهار می‌کند: اینجا می‌خوانیم که خدایا برکات خودت را نیز بر ما نازل کن. برکات چیست؟ برخی عمر با برکت دارند، چه اهل علم چه غیر اهل علم. دستگیری و انجام کار خیر را برکت می‌نامند. معنی این فراز این است که عمر با برکت داشته باشیم. اگر پولداریم، کار خیر انجام دهیم و اگر عالمیم شاگرد تربیت کنیم و کتاب دینی بنویسیم.
شاید اگر مبلغ حقوق پسرم را بگویم تعجب کنید. شاید باورتان نشود ما از مبالغ نازل از زمانی که در شیرودی بودیم،‌ با ۲ هزار تومان شروع کردیم و الان هم با قانون وزارت کار، کار می‌کنیم.
محمد بنازاده گفت: تا قبل از ورود زعفران به بورس کالا، کشاورزان محصول خود را با قیمتی بسیار ارزان به دلالان فروخته و زعفران ایران با قیمتی نازل و به‌صورت فله، صادر شده و در بازارهای صادراتی، با نام و بسته‌بندی اسپانیا و... عرضه می‌شد؛ اما بعد از ورود زعفران به بورس کالا، این محصول به قیمت‌های جهانی نزدیک شد و کشاورزان و زعفران‌کاران، امکان فروش محصول با قیمت مناسب‌تر را پیدا کردند.
نصیر مزروی درباره علاقه خود به سوره الضحی گفت: این سوره را دوست دارم، زیرا در دوران سختی بر پیامبر نازل شد که در آن بر اثر تاخیر وحى ناراحت بودند.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
در حال حاضر هر کیلو پیاز شیری با نازل‌ترین کیفیت با نرخ ۳۱ هزار و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
نتایج ناامیدکننده هفته‌های اخیر، پرسپولیس لیگ بیست و دوم را در مقایسه با تیم فصل گذشته در جایگاه نازل تری قرار داده است.
نتایج ناامیدکننده هفته‌های اخیر، پرسپولیس لیگ بیست و دوم را در مقایسه با تیم فصل گذشته در جایگاه نازل تری قرار داده است.
ابراهیم رییسی تلاش می‌کند با توجه به مشکلات اقتصادی ایران و نیازی که کشور به جذب سرمایه‌های خارجی دارد، این قرارداد را احیا کند و زمینه را برای ورود چینی‌ها به حوزه‌های زیرساختی ایران فراهم سازد. برخی زمزمه‌ها هم شنیده می‌شود که قرارداد ۲۵ ساله چینی‌ها با ایران از نوع قرارداد‌های نازل است. به‌طور کلی ایران باید تلاش کند تعادل را در حوزه سیاست خارجی خود همواره ایجاد کند و موازنه‌ای را میان غرب و شرق در این زمینه شکل دهد تا بتواند منافع حداکثری از ارتباط با کشور‌های مختلف برداشت کند.
مقتدی صدر خطاب به نخست‌زیر سوئد تاکید کرد: اگر بگویی شما یک کشور مسیحی یا ملحد هستید و قرآن را نمی‌خواهید، به جای سوزاندن قرآن از پخش آن جلوگیری کنید، بهتر است چراکه تفاوت بسیار زیادی بین این دو مساله (سوزاندن و جلوگیری از پخش) وجود دارد. اگر کشور‌های مسلمان تورات یا انجیل را با پوشش دولتی بسوزانند چه می‌شود؟ پاسخ شما این خواهد بود: "این اقدام به معنای بستن دهان‌ها است و آزادی و قانون اساسی را نقض می‌کند!
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
لباس‌هایی که از مردم فقیر با نرخ نازل خریده شده یا از سطل‌های زباله آمده‌اند، بعضی هم از دیوار مهربانی و به اسم خیرات جمع شده‌اند و البته دزدی از طناب‌های رخت خانه‌ها. مشتریان لباس‌ها هم آدم‌های فقیر هستند. آدم‌هایی که تا چند سال پیش مشتری لباس‌های خارجی دست‌دوم یا همان تاناکورا بودند، اما حالا با جهش خیره‌کننده قیمت دلار، خرید لباس خارجی دست‌دوم هم برای عده زیادی مشکل شده است.
تکواندوی مردان و زنان ایران در مجموع با ۳ مدال برنز در جایگاه نازل هجدهمی جهان جای گرفت.
حریف تدارکاتی ایران که روز پنجشنبه آماده مصاف با شاگردان کی‌روش می‌شود، تیم ناشناخته‌ای است که جایگاه نازلی هم در رنکینگ فیفا داد.
تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
یکی از کسبه پاساژ آزاد با بیان اینکه کسبه فعال در این پاساژ همه سرقفلی‌دار هستند و مالک فردی است که سالهاست به ژاپن متواری شده و وکلای او کار‌های او را پیگیری می‌کنند گفت: پلمب پاساژ منجر به این شده است که افرادی که سرقفلی دار هستند و مغازه‌های آن‌ها تا ۲ میلیارد تومان ارزش دارد، مغازه‌های خود را به قیمت نازل ۱۰۰ میلیون تومان به مالک واگذار و از این محل متواری شوند.
اغلب سینماگران اعم از کارگردان‌ها و بازیگران، سراغ همکاری با وی او دی‌ها رفته‌اند و با این کوچ، سریال سازی بیش از سال ۱۳۹۹ رونق گرفته است. ظاهراً دستمزد‌هایی که در این بخش پرداخت می‌شود نیز بیش از دستمزد‌های سینمایی است و به همین دلیل، اهالی سینما بدون توجه به ارزش‌های هنری اغلب این سریال‌های نازل، با آن‌ها همکاری می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ