دانشمندان ژاپنی در حال ساخت نوعی ماشین شستشوی انسانی هستند که علاوه بر شستشوی خودکار بدن انسان، ضربان قلب او را نیز اندازه گیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی گفت: یک اقتصاد ممکن است رشد یابد ولی به دلایل فقر عمومی، بیکاری و نابرابری های اجتماعی توسعه پیدا نکند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازمند یک نهضت برای توسعه هنرستان‌ها هستیم.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
این که تصور کنیم مشوق های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمدهای دولت منجر می شود و در نتیجه باید حذف شوند، یک خطای بزرگ است.
استاد دانشگاه نورث وسترن و موسس استارتاپ ولکسیون (Volexion) آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن باتری‌ها می‌توانند انرژی کامیون‌ها برای قطارهای باری و هواپیماها را تامین کنند.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی پیشرفتهای کشور گفت: جهاد تبیین یک فرصت ارزشمند برای این کار است.
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از بومی‌سازی و توسعه فناوری حفاری، استحصال از میادین نفتی و گازی را ارتقا بدهد.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل و آلودگی هوا ۳۳ درصد و یا به عبارتی یک سوم احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
چابک و توسعه گرا در هفتاد و یک سالگی
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ادغام یک شرکت توسعه دهنده اپ سلامت واقعیت مجازی در فیس بوک را به دادگاه کشانده و پیش بینی می شود مارک زاکربرگ نیز در این دادگاه شهادت دهد.
دوبرابر شدن بدهی اقتصادهای در حال توسعه در یک دهه
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهادم این است برنامه ششم توسعه را یک سال دیگر تمدید کنیم تا دولت فرصت لازم برای ارائه باکیفیت تر برنامه را داشته باشد.
وزیر کار گفت: تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتماً محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.
دزفول- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادبیات پایداری را می‌توان به عنوان یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و امر تربیت در کشور تجویز کرد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: شعار هر شرکت یک کار ویژه و یک پروژه باید تحقق یابد. باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا در ۵ ساله آینده، دست شستا از پروژه‌های توسعه پُر باشد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر توسعه کمی و کیفی صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکید کرد.
ماشین تیم آلپین فرانسه برای فرمول یک 2023 با توسعه چشمگیری مواجه خواهد شد.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به خبر مهاجرت فرزند خود گفت: سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.
قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ