اخبار و حواشی به‌دست‌آمده از آبادان بیانگر در راه بودن تغییرات روی نیمکت این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
با پایان لیگ برتر اکنون بحث تغییرات روی نیمکت تیم‌ها داغ شده است و بحث درباره حضور مربیان خارجی تازه وارد نیز شکل گرفته است.
یکی از تغییرات ژوزه مورایس در مصاف برابر ملوان که درنهایت منجر به هدر رفتن دو امتیاز حساس شد، عدم استفاده از مسعود ریگی در ترکیب اصلی بود.
صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت خود شرایط نسبتا خوبی برای بقا در لیگ پیدا کردند.
واکنش‌ها به تغییرات در دولت رئیسی متفاوت بود. برخی منتقدان معتقدند که تیم اصلی تصمیم گیر در دولت رئیسی همچنان دست نخورده است و تغییرات اصلی باید در آن حلقه صورت گیرد. برخی هم بر این اعتقادند که رئیسی برای پیشبرد امور چاره‌ای جز تغییر ندارد، اما مهم‌تر از تغییر آن است که افراد جایگزین شده کارآمدی و تخصص بیشتری نسبت به افراد برکنار شده داشته باشند.
لورکوزن از زمان حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم، توانسته است عملکرد متفاوتی ارائه کند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
شواهد از نشان از تغییرات روی نیمکت استقلال دارد؛ البته به شرط نتیجه نگرفتن ریکاردو سا پینتو
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: در اصلاحاتی که کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بر روی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس انجام داد، موارد اختلافی حذف شد که مهم ترین آن حذف الگوی انتخابات تناسبی و همچنین در نظر گرفتن علی البدل برای نمایندگان بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
تعدادی از تیم های کنار رفته از جام جهانی 2022 با تغییرات سریع روی نیمکت خود مواجه هستند.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
مدیرکل قوانین و مقررات بین‌الملل جمعیت هلال احمر گفت: تغییرات اقلیمی استراتژی جمعیت هلال احمر ایران در پاسخگویی به سوانح را حول محور خود تغییر داده است.
مدیرکل قوانین و مقررات بین‌الملل جمعیت هلال احمر گفت: تغییرات اقلیمی استراتژی جمعیت هلال احمر ایران در پاسخگویی به سوانح را حول محور خود تغییر داده است.
سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با انتشار استوری، به حضور فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیریت باشگاه واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال در سال های گذشته تغییرات متعددی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کرده است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار با شیوه جدید برگزار می شود، گفت: تغییرات اعمال شده کاملا به ضرر ما است.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر نسبت به تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، شوخی جالبی با تغییرات متوالی روی نیمکت منچستریونایتد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ