شواهد از نشان از تغییرات روی نیمکت استقلال دارد؛ البته به شرط نتیجه نگرفتن ریکاردو سا پینتو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرزاق حمدالله گل عجیبی را در دیدار برابر الطائی به ثمر رساند.
پدری، ستاره بارسلونا، یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید است.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
سرجی داردر، کاپیتان اسپانیول، گزینه ای در دسترس و ارزان قیمت برای جانشینی سرخیو بوسکتس است و حتی مذاکرات با او نیز شروع شده است.
از نحوه ی گزینش سرمربی در استقلال سیمای فصل آینده ی این تیم از هم اکنون پیداست. درهم ریختگی و بی‌نظمی عجیبی که بدون شک به زمین هم منتقل خواهد شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره راز برگزاری نشست خبری خوان لوپز به صحبت پرداخت.
برگزاری نشست خبری برای خوان لوپز، از آن دست اتفاقات عجیبی بود که عصر امروز در باشگاه استقلال اتفاق افتاد.
شش ماه بعد از جدایی تیته از تیم ملی برزیل، این تیم بدون مربی مانده و فدراسیون جز کارلو آنچلوتی هیچ گزینه دیگری ندارد.
گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال، از راهکار عجیب این تیم برای جذب بازیکن یا سرمربی خارجی و پرداخت مبلغ قرارداد آنها خبر داد.
وقتی آب کمتری می‌نوشید، طبیعی است که احساس تشنگی داشته باشید، در این مواقع اشتباه گرفتن حس تشنگی با گرسنگی اتفاق عجیبی نیست و ممکن است به جای رفع تشنگی، پرخوری کنید و چاق شوید. علاوه بر این، تشنگی زیاد می‌تواند منجر به انتخاب گزینه‌های ناسالم مانند نوشابه و آبمیوه‌های فرآوری‌شده جهت رفع این حس شود. تنها گزینه مناسب برای رفع تشنگی، آب است که به ما انرژی می‌دهد، دمای بدن را تنظیم می‌کند و سموم را از مغز و خون ما خارج می‌سازد.
علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تنها گزینه هدایت ذوب‌آهن است.
طبق ادعای جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، در صورت جدایی کارلو آنچلوتی از رئال، آلوارو آربلوا جانشین او خواهد شد.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
سه گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند.
برخلاف ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، باشگاه ذوب‌آهن هیچ مذاکره‌ای با کاوه رضایی نداشته است.
اولیویه ژیرو در فاصله پنج ماه تا پایان قراردادش با میلان از علاقه خود برای حضور در MLS خبر داد.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که پر مرته‌ساکر باید جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان شود.
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
امین اسماعیل نژاد که این روزها درخشش بی نظیری در تیم ملی داشته است روزگاری نه چندان دور در تیم باشگاهی اش هم زیاد بکار گرفته نمی‌شد.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ