لورکوزن از زمان حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم، توانسته است عملکرد متفاوتی ارائه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین جابجایی هفته جدید به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان اختصاص پیدا کرد.
یک اقتصاددان ارشد صهیونیستی پیش‌بینی کرد با اوج‌گیری دامنه اعتراضات در میان غیرنظامیان و نظامیان به صفوف سندیکاهای کارگری به زودی شاهد اعتصابات صنفی و فروپاشی اقتصادی خواهیم بود.
با اوج‌گیری دامنه خشونت‌ها در سرتاسر فلسطین اشغالی علیه اصلاحات جنجالی قضایی نتانیاهو، بزرگراه‌های اصلی تل‌آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در درگیری میان پلیس و معترضان مسدود شد.
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز پنجم تیرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۱ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری از اوج‌گیری فعالیت‌های ستاد در زمینه توسعه تحقیقات و اکتشافات آب ژرف سیستان خبر داد.
تاکه‌هیرو تومیاسو، مدافع ژاپنی آرسنال، معتقد است که درک بیشتر بازیکنان این تیم از سبک مورد نظر میکل آرتتا، باعث اوج‌گیری توپچی‌ها در این فصل شد.
اینترنت طبقاتی و از دسترس خارج کردن اینترنت بین‌الملل برای بخش بزرگی از مردم، برخلاف اصل ۲۵ و ۷۹ قانون اساسی است. در اصل ۲۵ آمده است: «بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است، مگر به حکم قانون.»
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
بازارهای آسیا پس از جهش وال استریت با افزایش قیمت روبرو شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید آلودگی هوا در این کلانشهر و مناطق صنعتی استان تا پایان هفته خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از امروز تا اواسط هفته جاری خبرداد.‌
مدیرعامل شرکت شهر سالم از دو برابر شدن ظرفیت خدمت‌رسانی درمانی در شیفت‌های شبانه درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران با توجه به اوج‌گیری آنفولانزا در کشور خبر داد.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
تغییرات پرسپولیس در این فصل، جواب داده و آن‌ها نسبت به فصل پیش، روز‌هایی کاملا متفاوت را تجربه می‌کنند.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
در شبانه روز گذشته تعداد ۴۸۰ بیمار جدید در مراکز درمانی تهران بستری شده‌اند که ۹۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ