کارلوس کی‌روش اعلام کرد که مارکار آقاجانیان به کادرفنی او برای جام جهانی اضافه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شرایط پیچیده‌ای که برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شده است، به نظر می‌رسد حضور مارکار آقاجانیان روی نیمکت این تیم قطعی باشد.
دستیار کارلوس کی‌روش ضمن تایید امضای قراردادش با تیم ملی فوتبال قطر، بر ماموریت مشترک در این تیم همانند دوره حضورش در تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: بازیکنان زیادی برای انتخاب وجود ندارد.
رئیس فدراسیون اعلام کرد فعلا به دلیل برگزاری مسابقات داخلی، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارند.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
چند رسانه‌ در قطر انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را تایید کردند.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
سرمربی بعدی تیم فوتبال امید با تصمیم فدراسیون فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
هنوز آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص نیست، اما برخی اعتقاد دارند اروه رنار می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی او باشد.
ستاره سابق تیم ملی کویت و کارشناس تلویزیون الکاس گفت: بازگشت کی روش اشتباه بود اما ایران می تواند به صعود امیدوار باشد
پس از مدتها گمانه‌زنی، مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش انتخاب شد.
مدافع سابق پرسپولیس که در قطر بازی می‌کند، یکی از آماده‌ترین نفرات حاضر در تمرینات تیم ملی است.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
مهاجمانی که تا دیروز در کنار هم یکی از طلایی ترین زوج‌های خط حمله ایران را می‌ساختند، امروز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی باید با هم رقابت کنند.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
کارلوس کی‌روش بازیکنانی را برای اردوی اتریش برگزیده که به احتمال بسیار بالایی همین گروه منهای یک دروازه‌بان، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب اول و آخر من برای دستیاری تیم ملی جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از قطعیت انتخاب جواد نکونام برای حضور در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش خبر داد.
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه نکونام به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی فعالیت خواهد کرد این انتخاب را در راستای پشتوانه‌سازی عنوان کرد.
بار‌ها گفته‌ام که موافق بازگشت کی‌روش نیستم، چون آزموده را آزمودن خطاست. با کی‌روش ۲ بار به جام جهانی رفتیم و با اسکوچیچ هم این کار را کردیم.
محمد مهدی نبی با بیان اینکه راجع به ماجرای کی روش فعلاً حرفی ندارم گفت: هنوز در مورد دبیرکل انتخابی صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ