رئیس فدراسیون اعلام کرد فعلا به دلیل برگزاری مسابقات داخلی، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
جدایی دروازه‌بان استقلال قطعی است اما او فعلا در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که واشنگتن تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای تامین سامانه‌های موشک بالستیک تاکتیکی(ATACMS) برای اوکراین ندارد.
پودرکراتین یکی از مکمل‌هایی است که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و سر از باشگاه‌ها درآورده و برخی فروشندگان مدعی هستند که با خوردن آن حتی بدون ورزش کردن می‌توان اندام عضله‌ای داشت درحالی‌که پودرکراتین می‌تواند مشکلاتی را برای بدن به وجود بیاورد.
قائم‌‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد گزینه‌ای جز مجتبی حسینی ندارند و منتظر هستند تا این مربی تصمیم خود را برای ادامه همکاری بگیرد.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
تعدادی از استان‌های ما به دلیل شیوه زندگی و ازدواج فامیلی دارای بیشترین فراوانی بیماری‌ها هستند، اما بیماری‌هایی از جمله، بیماری پروانه‌‎ای، فیبروماتوز (بیماری ژنتیکی که توده‌های متعدد در بدن بروز می‌کند) دیستروفی ماهیچه‌ای (تحلیل عضله‌ای) و بیماری ALF (نارسایی حاد کبدی) از بیماری‌هایی‌اند که تعداد ابتلا در آن‌ها کم و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر است.
نگاهی به داده‌های گمرکی چین مشخص می‌کند که چین در رابطه اقتصادی‌اش با روسیه دست بالا را دارد و اینکه پکن به نظر عجله‌ای ندارد که خط حیات اقتصادی برای کرملین فراهم کند. در آینده، کسب‌وکار‌های چینی همچنان می‌توانند با تقویت سرمایه‌گذاری‌هایشان در روسیه به نجاتش بیایند.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فرصتی برای برپایی اردو وجود ندارد، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نخواهند داشت.
میثاقی شامگاه دوشنبه نوزدهم دی‌ماه در برنامه «فوتبال برتر» همزمان با تیکه انداختن برای تیم‌ملی هم نسخه پیچید و با اعتماد به‌نفس بالایی روبه دوربین و خطاب به مسئولان فدراسیون گفت که هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداشته باشند.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
با وجود شایعات مختلف، الکسیس مک آلیستر اعلام کرد که در برایتون خوشحال است و عجله‌ای برای جدایی از این تیم ندارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و گفت: برایم مهم بود که روی تصمیماتی که در تیم ملی می‌گیرم بمانم.
پوتین گفت، مسکو در مناقشه اوکراین عجله‌ای ندارد و اهدافش تغییر نکرده است و با نیشخند ادامه داد: مقامات کی‌یف اعلام کردند که یک عملیات ضدحمله آغاز کرده‌اند و در حال انجام آن هستند. ببینیم چطور می‌شود و به کجا می‌رسد!
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در شرایط کنونی عجله‌ای برای پایان نبرد و درگیری با دشمن صهیونیستی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ